• آدرس:کیلومتر 17 اتوبان ساوه خروجی جاده شهریار بسمت سراه ادران دور برگردان اول بسمت اتوبان ساوه
  • موبایل:09128636413 - 09123470325
  • تلفن:56572661
تماس با جواهران باکس 
ویژگی های گاوصندوق آسانسوری

ویژگی های گاوصندوق آسانسوری

ویژگی های گاوصندوق آسانسوری

گاوصندوق آسانسوری یکی از رایج ترین گاوصندوق های امروزی محسوب می گردند، این گاو صندوق دارای دو مزیت می باشند، یکی از ایمنی بالا در حفظ دارایی ها و اسناد و مدارک برخوردار هستند که البته این بخش آن مانند سایر انواع گاو صندوق های دیگر می باشد. ولی بخش منحصر به فرد آن قابلیت جابجایی اسان و از روی مسیری ریل گذاری شده خاص می باشد.

گاو صندوق ها واقعا سنگین هستند

یکی از مشکلاتی که همیشه در برخورد با گاو صندوق ها، با آن دست به گریبان بوده و هستیم، این است که گاوصندوق ها بخاطر نوع آلیاژ بکار گرفته درداخل آن ها (در حین مراحل ساخت) و همچنین میزان بتونی که خود این ماده بتون آن ها با فلزات خاصی ای نیز ترکیب شده است، وزن بسیار زیادی را پیدا می نمایند. به همین دلیل حمل و نقل آن ها کاری بسیار دشوار است.

قیمت گاوصندوق با توجه به اندازه و ابعاد آنها تعیین میگردد، به طوریکه هر اندازه و وزن دستگاه بیشتر باشد، به همان اندازه نیز قیمت افزایش پیدا خواهد نمود.علاوه براین، نوع تجهیزات جانبی که برای افزایش امنیت و کارایی برای گاوصندوق استفاده میشود، می تواند بر قیمت آنها تاثیر داشته باشد. 

آیا سنگین بودن مزیت است یا مضرت؟

بحث وزن گاوصندوق مبحثی دوگانه محسوب می گردد، از یک طرف حمل و نقل آن سخت می باشد، ولی خوب این نکته منفی را باید نوعی مزیت نیز محسوب داشت، به علت همین وزن بالای آنها، حمل و نقل آن ها سخت گردیده و همین عامل می تواند مزیتی برای ایمنی بیشتر آن محسوب گردد، زیرا هر چقدر حمل و نقل آن برای ما جهت امور جابجایی ها سخت باشد، برای سارقین نیز سخت خواهد بود.

حمل و نقل

معمولا در برخی از مدل ها در زیر آسانسور چرخ هایی تعبیه می نمایند، این را می توان راه حلی برای مشکل سنگینی گاو صندوق ها در نظر گرفت، ولی دقیقا گاوصندوق آسانسوری به همین دلیل ساخته شده است، این نوع از گاو صندوق می تواند با فشردن یک دکمه در محل نصب خود جابجا گردیده و معمولا به سمت پایین برود.

طلافروشی ها

مشتری مستقیم این نوع از گاو صندوق ها همیشه یا بهتر بگوییم در اکثر اوقات طلافروشی ها محسوب می گردند. مزیت این مدل از گاو صندوق علارغم ایمنی و سادگی و سهولت در حرکت، این است که وسائل خود که همان طلاهای وی نیز باشند، می توانند با فشردن یک دکمه جابجا گردند، به این ترتیب دیگر هر روز نیازی نخواهند داشت تا ویترین خود را جمع کرده و با دقت در داخل گاو صندوق دائمی خود که در اکثر اوقات دیواری نیز می باشد قرار دهند. البته سایر مشاغل نیز می توانند از این مدل از گاوصندوق ها بهره بگیرند، از جمله این مشاغل می توان به ساعت فروشی ها، عتیقه فروشی ها و غیره و غیره نیز اشاره نمود.

گاوصندوق آسانسوری

به علت حساسیت این محصول و نوع شغلی صاحبان مشاغلی که تمایل به استفاده از این محصول دارند، بحث امنیت آن در درجه اول اهمیت قرار خواهد گرفت. یکی از جوانب امنیتی این گاو صندوق ها دقیقا همین خاصیت آسانسور بودن آن ها است. این گاو صندوق ها هم ضریب امنیتی بالایی خواهند داشت، و هم این که می توانند پایین رفته و در جایی پنهان شوند، میزان امنیتی آن ها نیز بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

قیمت گاوصندوق

قیمت گاوصندوق با توجه به اندازه و ابعاد آنها تعیین میگردد، به طوریکه هر اندازه و وزن دستگاه بیشتر باشد، به همان اندازه نیز قیمت افزایش پیدا خواهد نمود.علاوه براین، نوع تجهیزات جانبی که برای افزایش امنیت و کارایی برای گاوصندوق استفاده میشود، می تواند بر قیمت آنها تاثیر داشته باشد. 

مشکلات معمول گاوصندوق آسانسوری

بزرگ ترین مشکل این گاو صندوق ها سرو صدای زیاد در حین پایین رفتن و در عین حال میزان لرزش بسیار بالای آن ها محسوب می گردد. محصول گاو صندوق آسانسوری این شرکت، این مزیت را دارد که به کمک افزایش کیفیت قطعات به کار گرفته و استفاده از مواد اولیه مرغوب که در کنار آن از تمامی استانداردهای جهانی برای تولید گاو صندوق آسانسوری نیز استفاده شده است، همگی باعث شده تا محصول گاوصندوق آسانسوری ما، محصولی با استانداردهای بالایی جهانی، بی صدا (تا حد ممکن میزان صدا کاهش پیدا کرده است)، و در عین حال بدون لرزش باشد.

حل مشکلات سرو صدا

همان گونه که در پاراگراف قبلی عنوان گردید، ما تا حد ممکن سرو صدای گاوصندوق آسانسوری را در هنگام بالا و پایین رفتن گرفته ایم. سر و صدای گاوصندوق های آسانسوری معمولا در اکثر اوقات ناشی از لرزش می باشد، با از بین رفتن لرزش، سرو صدا نیز تا حد ممکن کاهش می یابد. نگران سرو صدای محصول نباشید، در صورت مشاهده چنین موردی، با یک تماس می توانید به کارشناسان ما مشکل را اعلام نموده و مطمئن باشید که کارشناسان ما دقیقا مشکل را شناسایی کرده و در سریع ترین زمان ممکن اقدام به حل مسئله می نمایند.