• آدرس:کیلومتر 17 اتوبان ساوه خروجی جاده شهریار بسمت سراه ادران دور برگردان اول بسمت اتوبان ساوه
  • موبایل:09128636413 - 09123470325
  • تلفن:56572661
تماس با جواهران باکس 
گاوصندوق هوشمند

گاوصندوق هوشمند

گاوصندوق آسانسوری یکی از محصولات شرکت جواهران باکس می باشد و همه می دانند که امروزه گاوصندوق آسانسوری بهترین و با کیفیت ترین گاوصندوق هایی اختراع شده مخصوص یک صنف خاص می باشند. شما نمی توانید آن ها را در کار و بار خود نادیده بگیرید.گاوصندق آسانسوری با کیفیت از نظر بازدهی به میزان بسیار زیادی برای طلا فروشان مفید بوده و آن ها می توانند به بهترین شکل ممکن از آن بهره بگیرند.

اداره پول نقد همیشه تاثیر بسیار مهمی بر روی روند کاری و همچنین آینده یک کسب و کار خواهد داشت، در واقع پول نقد هدف از انجام کسب و کار استراتژی های مرتبط با آن بوده و در نهایت باید آن را اصل و اساس انجام معاملات نامید.

همیشه کسب و کارها در محاصره دو خطر در رابطه با پول نقد خواهند بود، اول ایجاد خطاها و لغزش های انسانی، و دوم جلوگیری از سرقت ها و یا حدالامکان کاهش میزان خطر یا ریسک آن می باشد. مدیریت پول نقد را باید یکی از خطرناک ترین قسمت های روند انجام کسب و کار و مدیریت آن نامید. بیاد داشته باشید که همواره مدیران و مالکان یک کسب و کار درصدد یافتن بهترین و به روز آمد ترین شیوه مدیریت پول نقد برای کاهش خطرات و ریسک های مرتبط با آن می باشند.

قیمت گاوصندوق

قیمت گاوصندوق با توجه به اندازه و ابعاد آنها تعیین میگردد، به طوریکه هر اندازه و وزن دستگاه بیشتر باشد، به همان اندازه نیز قیمت افزایش پیدا خواهد نمود.علاوه براین، نوع تجهیزات جانبی که برای افزایش امنیت و کارایی برای گاوصندوق استفاده میشود، می تواند بر قیمت آنها تاثیر داشته باشد.

 کاربرد گاوصندوق هوشمند

در چهارچوب بحث های مدیریت پول نقد باید به این نکته اشاره نماییم که گاوصندوق هوشمند همیشه بهترین وسیله برای مدیریت پول نقد و غلبه بر بسیاری از مشکلات مرتبط با آن می باشد، البته اگر نگوییم که قادر به حل کلیه مشکلات خواهد بود، یکی از بیشترین مواردی که می تواند برای ما ایجاد مشکل نماید، مسئله ذخیره سازی فیزیکی پول نقد (در اکثر موارد به برای مدتی محدود) می باشد که در این خصوص، باید بدون شک ادعا داشت که گاوصندوق هوشمند بهترین راه حل ممکن می باشد. گاوصندوق هوشمند به شما اجازه می دهند تا تمام مدت مورد نظر بر روی چرخه گردش پول نقدی خود نظارت داشته باشید.

کاربرد گاوصندوق هوشمند

 نامگذاری گاوصندوق هوشمند

چه چیزی باعث شده است تا نام آن را گاوصندوق هوشمند بنامیم؟ این اسم از روی این مورد گرفته شده است که گاوصندوق هوشمند به شما دو امکان را می بخشند، یک ذخیره سازی پول نقد و دوم را باید امنیت پول نقد نامید. این امکان از طریق استفاده از فن آوری ای تحت عنوان نرم افزار نظارت بر پول نقد برای افزایش سطح مدیریت پول نقد امکان پذیر شده است که در این سیستم از آن بهره گرفته شده است.

در کل باید ادعا داشت که گاوصندوق هوشند وسیله ای است که دارای هوش مصنوعی بوده و در عین حال نیز دارای طراحی ای پیچیده می باشد که هر دو امکان مدیریت و امنیت پول نقد را در عین حال برای شما به ارمغان می آورد. کاربر این دستگاه (گاوصندوق هوشمند) همیشه می تواند با خیال راحت به وظایف خود عمل نماید.

 زیرا این دستگاه به این صورت طراحی شده است که تمامی جوانب مدیریت پول نقد را در کنار سرعت و بازدهی مناسب برای شما به ارمغان می آورد. یعنی همیشه کاربر این نکته را در ذهن خود خواهد داشت که گاوصندوق مورد نظر به صورتی طراحی شده است که می تواند بالاترین آمارهای مناسب در زمینه نگهداری از پول نقد را بدنبال داشته باشد، به همین خاطر، کاربری که وظیفه نظارت بر گاو صندوق هوشمند را بر عهده خواهد داشت همیشه با آگاهی کامل تصمیم گیری کرده و هیچ نگرانی ای در رابطه با مسائل امنیتی را به ذهن خود خطور نخواهد داد.

مزایای گاوصندوق هوشمند

یکی از نکات مثبتی که در رابطه با گاوصندوق هوشمند می توان ادعا داشت، ذکر همین نکته می باشد که گاوصندوق های هوشمند همیشه کوچک ترین تحرکاتی که بر روی میزان پول نقد ذخیره شده در داخل آن ها اتفاق بی افتد را به حضور شما اطلاع داده و به این ترتیب شما از تمامی موارد کم شدن و یا افزوده شدن مقدار پول نقد ذخیره سازی شده در گاوصندوق هوشمند مطلع خواهید شد.

در واقع گاوصندوق هوشمند نقش چشم و گوش شما را در رابطه با ورود و خروج پول های نقدی به داخل و از داخل خود ایفا می نماید. این مورد است که باعث می شود تا مدیران با خیال راحت مسئولیت نگهداری از گاو صندوق را به کارمندان خود ببخشند.

 

شناسایی پول تقلبی در گاوصندوق هوشمند

یکی از بهترین وسائلی که در سیستم گاوصندوق هوشمند تعبیه شده است، برخورداری از سیستم شناسایی پول های تقلبی می باشد. به این ترتیب دیگر شما نگران، دریافت پول یا اسکناس تقلبی از فردی دیگر نخواهید بود.

شناسایی پول تقلبی در گاوصندوق هوشمند

در واقع این مطلب را مدیون فن آوری چشم غیر مسلحی است که در داخل آن جای گذاری شده است. به عبارت دیگر، با استفاده از این گاوصندوق شما دیگر این دست از نگرانی ها را با خود بدنبال نخواهید داشت و می توانید با خیالی راحت به موضوعات دیگر فکر کرده و بر روی اموری دیگر تمرکز نمایید.

نقاط قوت گاوصندوق هوشمند

که علاوه بر بررسی اسکناس ها در زمینه تقلبی یا عدم تقلبی بودن این است که به محض بار گذاری اسکناس ها در داخل آن، به سرعت آن ها را شمارش کرده، دسته بندی نموده و سپس به طبقه بندی و ذخیره سازی آن ها با سرعتی هر چه تمام تر اقدام خواهد نمود.

به این ترتیب کلی نیز از وقت شما را صرفه جویی نموده و مقدار زیادی از میزان انرژی کاری خود را می توانید در اموری دیگر صرف نمایید. از دیگر امکاناتی که در این سیستم تعبیه شده است، بسته بندی کردن اسکناس ها است که واقعا می تواند در شرکت هایی که با میزان تبادل مالی گسترده ای سر و کار دارند بسیار مناسب باشد.

باید بطور کلی این ادعا را مطرح نمود که گاوصندوق هوشمند باید حتما جزیی اساسی از شرکت هایی باشد که در آن ها تبادلات مالی زیاد بوده و همیشه لازم است تا مقدار زیادی پول نقد را برای مدت زمانی محدود در داخل شرکت ذخیره سازی نمایند، علاوه بر این نیاز به نیروی کار اضافی را برای آن ها کاهش داده و زمان اندکی را نیز صرف شمارش، بررسی و همچنین دسته بندی پول ها خواهند نمود.

بیاد داشته باشید که در موسسات مالی همیشه کارمندان بخش صندوق، کارمندان ذخیره سازی پول، صندوق داران، و یا سایر افرادی که در زمینه پول نقد در موسسه یا شرکت دارای مسئولیت می باشند، همیشه با مشکل مدیریت پول نقد مواجه بوده و دست به گریبان خواهند بود. این دستگاه یعنی استفاده از گاوصندوق هوشمند می تواند به میزان زیادی از نیروی کار شما کاسته، زمان زیادی را برای شما صرفه جویی نموده و در عین حال نیز بازدهی و امنیت بیشتری را به ارمغان آورد.

گاوصندوق آسانسوری

همه می دانند که امروزه گاوصندوق آسانسوری بهترین و با کیفیت ترین گاوصندوق هایی اختراع شده مخصوص یک صنف خاص می باشند. شما نمی توانید آن ها را در کار و بار خود نادیده بگیرید.گاوصندق آسانسوری با کیفیت از نظر بازدهی به میزان بسیار زیادی برای طلا فروشان مفید بوده و آن ها می توانند به بهترین شکل ممکن از آن بهره بگیرند.

 

گاوصندوق آسانسوری

البته هر چیزی نیز دارای ایراداتی مخصوص به خود خواهد بود. بزرگ ترین ایراد گاوصندوق آسانسوری نیز سر و صدای زیاد آن هنگام حرکت کردن و همچنین ایجاد لرزش هایی در طی زمان بالا و پایین رفتن می باشد.

امنیت در گاوصندوق هوشمند

بهترین و بالاترین مزیت استفاده از گاوصندوق هوشمند همیشه و در همه حال همان افزایش امنیت در زمینه ذخیره سازی پول نقد می باشد. در واقع وظیفه نخست آن محافظت از پول نقدی است که شما به سختی به دست آورده اید. به این ترتیب میزان فشار بر روی کارکنان شما کاهش یافته و در عین حال نیز خطر سرقت های داخلی و خارجی را برای شما به حداقل ممکن خواهد رسانید. می توانید بر روی این گاو صندوق ها از روی رمز هایی خاص استفاده نمایید، که این امر به شما میزان ضریب امنیتی به مراتب بیشتر را نیز خواهد داد.

نظارت بر پول نقد از طریق گاوصندوق هوشمند

یکی دیگر از مزایای بسیار بزرگ گاوصندوق هوشمند را باید مزیت نظارت بر پول نقد آن دانست. این مزیت به آن معنی خواهد بود که شما همواره دارای این امتیاز می باشید که می توانید به پول نقد خود و شیوه و میزان نقل و انتقال آن نظارت داشته باشید.

نظارت بر پول نقد از طریق گاوصندوق هوشمند

علاوه بر این مزیت کلی، دارای مزیتی جزیی نیز می باشد که طی آن به شما اجازه نظارت داشتن بر روی کارمندی که مسئولیت مستقیم در کنترل آن را دارا می باشد را نیز خواهید داشت. مزیت دیگری را که می توانید همواره برای گاوصندوق هوشمند از آن یاد کنید، وظیفه نظارت بر روی قانونی بودن و یا تقلبی بودن اسکنانس ها و اوراق بهادار خواهد بود. در کنار آن نیز می تواند فشار شمارش اسکناس ها و خطاهای احتمالی در حین شمارش آن ها را تا حد زیادی کاهش دهد.

به این ترتیب کارکنان شما از استرس کمتری برخوردار شده و در ضمن می توانند این زمان حاصل از صرفه جویی در این بخش را در زمینه دیگری صرف کرده و بر روی وظایفی مهم تر تمرکز نمایند. از جمله این وظایف مهمتر می توان به تمرکز بر روی ارائه خدمات به مشتریان به بهترین شکل ممکن اشاره داشت.

در کل براساس همین دلایل است که ما در ابتدای این مقاله ادعا داشتیم که گاوصندوق هوشمند بهترین راه حل ممکن برای مدیریت پول نقد می باشد. این در واقع تنها یک راه حل و یک وسیله است که دارای مزایای جانبی فراوانی بوده و خدمات بسیاری را برای شما ارائه خواهد کرد.