• آدرس:کیلومتر 17 اتوبان ساوه خروجی جاده شهریار بسمت سراه ادران دور برگردان اول بسمت اتوبان ساوه
  • موبایل:09128636413 - 09123470325
  • تلفن:56572661
تماس با جواهران باکس 
ویژگی های درب خزانه حرفه ای

ویژگی های درب خزانه حرفه ای

این شرکت با بهره گیری از کادری مجرب و متعهد، با کیفیت ترین درب خزانه و گاوصندوق آسانسوری را برای شما تولید نموده و با نازل ترین سطح ممکن از قیمت ها به شما عزیزان ارائه می دهد، از افتخارات این شرکت می توان ارائه انواع خدمات پس از فروش را نیز در برنامه کاری آن گنجاند. از مزایای بزرگ محصولات این شرکت علاوه بر ساخته شدن بر اساس بهترین و با کیفیت ترین استاندارد ها و مواد کار، می توان به تخصص و تجربه بالایی نیروی کار شرکت نیز اشاره داشت که همگی باعث می شوند، تا شما با خیالی راحت از این محصولات امنیتی بهره گرفته و اجازه محافظت از اموال و دارایی های شخصی خود را به محصولات ما ارائه نمایید.

درب گاوصندوق جهت محافظت از اموال و دارایی های مهم طراحی شده اند. مشخصات فنی این درب ها براساس محل قرارگیری و میزان امنیت مورد نیاز متغیر است و طبق درخواست مشتری طراحی و ساخته می شوند. درب گاوصندوق دارای تکنولوژی بالا و ساخت بسیار دقیقی بوده و به جرات می توان گفت که شرکت جواهران باکس یکی از تولید کنندگان برتر این محصول با استانداردهای جهانی در ایران است.

 درب خزانه حرفه ای

مدل سری درب خزانه با نام امنیت اقتصادی این درب ها براساس استاندارد هایی همچون FEMA 320، و همچنین 361 ساخته شده اند. در کنار این استاندارد در این مدل از درب خزانه از استاندارد ICC 500 نیز بهره گرفته شده است. 

میزان ضخامت و آلیاژ این مدل از درب ها نیز بسیار بالا می باشد، لایه های به کارگرفته شده در این درب ضخامتی به میزان یک 1.4 اینچ داشته و در کل میزان ضخامت این درب ها چیزی در حدود 4/3.3 اینچ خواهد بود.

از مهم ترین مزایای درب خزانه طرح امنیت اقتصادی باید به میزان مقاومت آن در برابر حرارت اشاره کرد، این مدل از درب های خزانه می توانند تا مدت زمانی در حدود 40 دقیقه در برابر حرارتی به میزان 1500 درجه مقاومت نماید.

از مزایای دیگر این مدل از درب خزانه البته می توان به مدل کاسکتی که در این درب به کار گرفته می شود نیز اشاره داشت، در این درب ها از کاسکتی تحت عنوان کاسکت پالوسول بهره گرفته شده است. در این مدل از درب خزانه، به منظور افزایش میزان سطح امنیت، سعی شده است تا از تعدادی میله نگهدارنده در درب استفاده شود، این میله ها با قطری در حدود 1 اینچ و طولی به میزان 4 اینچ، هنگام احساس لرزش های مشکوک از سوی درب، فعال گردیده و وارد شیارهای تعبیه شده در فضای چهارچوب می گردند، به این ترتیب، احتمال باز شدن درب را تا میزان حتی صفر نیز پایین خواهند آورد.

مزایای جانبی درب خزانه حرفه ای

از مزایای جانبی این مدل از درب ها همچنین باید از مکانیزم قفل جلوی درب آن نیز یاد کرد. مکانیزم به کار گرفته شده در درب این مدل از درب خزانه بنام مکانیزم کنترل سارجنت و گرین لیف معروف می باشد که در واقع امروزه به نام گروه دوم از سیستم های قفل امنیتی شناخته می شود، و صد البته در جهان تولیدات امنیتی یکی از بهترین مدل های قفلی است که تا کنون ساخته شده است.

 

درب خزانه حرفه ای

نام لاتین آن را برای شما در این جا ذکر می نماییم (Sargent & Greenleaf)

آلیاژ مورد استفاده در درب خزانه حرفه ای

آلیاژی که در لایه های این مدل از درب خزانه به کار گرفته شده است در حقیقت دارای میزان ضخامتی است که در بندهای قبلی از آن یاد نمودیم که اندازه آن 1.4 اینچ می باشد و نوع آلیاژ این لایه ها از جنس فولاد راک ول سخت است.

نوع و جهت باز شدن درب به صورتی است که بطور کامل به سمت داخل خزانه یا همان گاوصندوق شما باز می گردد،نوع قفل شدن قفل گردشی آن که دارای 5 دسته می باشد، به صورتی تنظیم شده است که حتما لازم است تا شما طی دو مرحله دو رمز مجزا را برای این قفل تنظیم کرده و برای باز شدن آن حتما لازم خواهد بود تا هر دو رمز به ترتیب و با دقتی کامل بر روی درب زده شده تا بتوان آن را باز کرد.

این مدل از درب خزانه خود دارای رنگ های استاندارد و زیبایی می باشند، طرح های مختلف این درب ها عبارتند از طرح های مشکی، قهوه ای، سبز، سفید و در برخی از موارد البته درب های خاکستری نیز دارای طرفداران زیادی می باشند. مواد سازنده این درب ها البته دارای تنوعاتی می باشد،

در برخی از مدل های این درب ها بنا به تقاضای مشتری سعی شده است تا از موادی همچون شیشه، (شیشه نشکن)، و یا حتی موادی دلخواه و از سوی شما اعلام شده نیز به کار گرفته می شود. در لایه های ساختار درب خزانه مورد معرفی قرار گرفته در این بخش به غیر از آلیاژی که از آن نام بردیم، سعی شده از تا حدودی از موادی همچون طلا، نقره، لایه های فولاد مشکی، و مواد سخت دیگری نیز مورد بهره برداری قرار بگیرد.

قفل ترکیبی درب خزانه حرفه ای

از مزایای جانبی آن باید به قفل ترکیبی آن اشاره کرد، علاوه بر قفل فرمانی و اهرمی ای که در سطور بالاتر به آن اشاره داشتیم، این درب مجهز به نوعی قفل دیجیتال می باشد که در بازار کنونی آن را تحت عنوان قفل بارومتریک می شناسند.