• آدرس:کیلومتر 17 اتوبان ساوه خروجی جاده شهریار بسمت سراه ادران دور برگردان اول بسمت اتوبان ساوه
  • موبایل:09128636413 - 09123470325
  • تلفن:56572661
تماس با جواهران باکس 
درب خزانه تایتان

درب خزانه تایتان

این مدل از درب خزانه را به قول معروف درب های خزانه بالیستیک ریزیستنس می نامند. درب خزانه مدل تایتان دارای صفحات مختلفی بوده که ضخامت هر صفحه آن چیزی در حدود 1 اینچ می باشد،این درب نوعی درب با قفل دو مرحله ای بوده و ضخامت کلی درب نیز البته چیزی در حدود 6.1/4 اینچ می باشد. چهارچوب فولادی این مدل از درب های خزانه 1.4 اینچ می باشد.

 میزان مقاومت این درب ها در برابر حرارت تا میزان 120 دقیقه تعیین شده است، این درب به کاسکتی با پالوسول دوال مجهز می باشد ، این درب خزانه در لایه های داخلی خود دارای لایه ای از سرامیک می باشند که باعث می شود تا میزان مقاومت آن ها در برابر حرارت را تا میزان 2300 درجه افزایش دهد.

این مدل از درب خزانه به تعداد 22 میله حفاظتی مجهز می باشند که در هنگام احساس لرزش های غیر عادی فعال گردیده و در شیارهای از قبل تعبیه شده در داخل چهارچوب حای خواهند گرفت. تفاوت این میله ها با مدل های قبلی این است که در این مدل از درب های خزانه، این میله ها در هر چهارطرف درب تعبیه شده اند. این میله ها با قطری در حدود 1 اینچ و طولی به میزان 4 اینچ، هنگام احساس لرزش های مشکوک از سوی درب، فعال گردیده و وارد شیارهای تعبیه شده در فضای چهارچوب می گردند، به این ترتیب، احتمال باز شدن درب را تا میزان حتی صفر نیز پایین خواهند آورد.

مزایای جانبی درب خزانه تایتان

از مزایای جانبی این مدل از درب گاوصندوقی همچنین باید از مکانیزم قفل جلوی درب آن نیز یاد کرد. مکانیزم به کار گرفته شده در درب این مدل از درب های خزانه بنام مکانیزم کنترل سارجنت و گرین لیف معروف می باشد که در واقع امروزه به نام گروه دوم از سیستم های قفل امنیتی شناخته می شود، و صد البته در جهان تولیدات امنیتی یکی از بهترین مدل های قفلی است که تا کنون ساخته شده است. نام لاتین آن را برای شما در این جا ذکر می نماییم (Sargent & Greenleaf)

مزایای جانبی درب خزانه تایتان

آلیاژی که در لایه های این مدل از درب خزانه به کار گرفته شده است در حقیقت دارای میزان ضخامتی است که در بندهای قبلی از آن یاد نمودیم که اندازه آن 1.4 اینچ می باشد و نوع آلیاژ این لایه ها از جنس فولاد راک ول سخت است. در این مدل از درب خزانه از لولاهایی با قدرت پرتابی بسیار بالا به اندازه 6 انیچ در 6 اینچ استفاده شده است. میزان مقاومت این لولا ها چیزی در حدود 2000 پوند نیرو می باشد.

این مدل از درب خزانه مجهز به قفل ترکیبی دو گانه می باشد، قفل اول قفل رمزی و اهرمی بوده و قفل دیگر را یک قفل دیجیتال تشکیل داده است. این مدل از درب خزانه خود دارای رنگ های استاندارد و زیبایی می باشند، طرح های مختلف این درب ها عبارتند از طرح های مشکی، قهوه ای، سبز، سفید و در برخی از موارد البته درب های خاکستری نیز دارای طرفداران زیادی می باشند. مواد سازنده این درب ها البته دارای تنوعاتی می باشد، در برخی از مدل های این درب ها بنا به تقاضای مشتری سعی شده است تا از موادی همچون شیشه، (شیشه نشکن)، و یا حتی موادی دلخواه و از سوی شما اعلام شده نیز به کار گرفته می شود.

ساختار درب خزانه تاتیان

در لایه های ساختار درب خزانه مورد معرفی قرار گرفته در این بخش به غیر از آلیاژی که از آن نام بردیم، سعی شده از تا حدودی از موادی همچون طلا، نقره، لایه های فولاد مشکی، و مواد سخت دیگری نیز مورد بهره برداری قرار بگیرد. از مزایای جانبی آن باید به قفل ترکیبی آن اشاره کرد، علاوه بر قفل فرمانی و اهرمی ای که در سطور بالاتر به آن اشاره داشتیم، این درب مجهز به نوعی قفل دیجیتال می باشد که در بازار کنونی آن را تحت عنوان قفل بارومتریک می شناسند.

درب خزانه غول پیکر

خصوصیات درب خزانه غول پیکر درب خزانه مدل غول پیکر دارای صفحات دو لایه بوده این درب نوعی درب با قفل دو مرحله ای بوده و ضخامت کلی درب نیز البته چیزی در حدود 6.1/4 اینچ می باشد.

درب خزانه غول پیکر

ضخامت لایه خارجی این درب خزانه واقعا غول پیکر چیزی در حدود 2 اینچ می باشد.چهارچوب فولادی این مدل از درب های خزانه 1.2 اینچ می باشد.میزان مقاومت این درب ها در برابر حرارت تا میزان 180 دقیقه تعیین شده است این درب به کاسکتی با پالوسول دوال مجهز می باشد،این درب های خزانه در لایه های داخلی خود دارای لایه ای از سرامیک می باشند که باعث می شود تا میزان مقاومت آن ها در برابر حرارت را تا میزان 2300 درجه افزایش دهد این مدل از درب های خزانه به تعداد 22 میله حفاظتی مجهز می باشند که در هنگام احساس لرزش های غیر عادی فعال گردیده و در شیارهای از قبل تعبیه شده در داخل چهارچوب حای خواهند گرفت. تفاوت این میله ها با مدل های قبلی این است که در این مدل از درب خزانه، این میله ها در هر چهارطرف درب تعبیه شده اند. این میله ها با قطری در حدود 1 اینچ و طولی به میزان 4 اینچ، هنگام احساس لرزش های مشکوک از سوی درب، فعال گردیده و وارد شیارهای تعبیه شده در فضای چهارچوب می گردند، به این ترتیب، احتمال باز شدن درب را تا میزان حتی صفر نیز پایین خواهند آورد.

مزایای جانبی درب خزانه غول پیکر

از مزایای جانبی این مدل از درب ها همچنین باید از مکانیزم قفل جلوی درب آن نیز یاد کرد. مکانیزم به کار گرفته شده در درب این مدل از درب های خزانه بنام مکانیزم کنترل سارجنت و گرین لیف معروف می باشد که در واقع امروزه به نام گروه دوم از سیستم های قفل امنیتی شناخته می شود، و صد البته در جهان تولیدات امنیتی یکی از بهترین مدل های قفلی است که تا کنون ساخته شده است.

مزایای جانبی درب خزانه غول پیکر

نام لاتین آن را برای شما در این جا ذکر می نماییم (Sargent & Greenleaf) آلیاژی که در لایه های این مدل از درب های خزانه به کار گرفته شده است در حقیقت دارای میزان ضخامتی است که در بندهای قبلی از آن یاد نمودیم که اندازه آن 1 اینچ می باشد و نوع آلیاژ این لایه ها از جنس فولاد راک ول سخت است. در این مدل از درب خزانه از لولاهایی با قدرت پرتابی بسیار بالا به اندازه 6 انیچ در 6 اینچ استفاده شده است. میزان مقاومت این لولا ها چیزی در حدود 2000 پوند نیرو می باشد. این مدل از درب های خزانه مجهز به قفل ترکیبی دو گانه می باشد، قفل اول قفل رمزی و اهرمی بوده و قفل دیگر را یک قفل دیجیتال تشکیل داده است. این مدل از درب خزانه خود دارای رنگ های استاندارد و زیبایی می باشند، طرح های مختلف این درب ها عبارتند از طرح های مشکی، قهوه ای، سبز، سفید و در برخی از موارد البته درب های خاکستری نیز دارای طرفداران زیادی می باشند.

مواد سازنده درب خزانه غول پیکر

مواد سازنده این درب ها البته دارای تنوعاتی می باشد، در برخی از مدل های این درب ها بنا به تقاضای مشتری سعی شده است تا از موادی همچون شیشه، (شیشه نشکن)، و یا حتی موادی دلخواه و از سوی شما اعلام شده نیز به کار گرفته می شود. در لایه های ساختار درب خزانه مورد معرفی قرار گرفته در این بخش به غیر از آلیاژی که از آن نام بردیم، سعی شده از تا حدودی از موادی همچون طلا، نقره، لایه های فولاد مشکی، و مواد سخت دیگری نیز مورد بهره برداری قرار بگیرد. از مزایای جانبی آن باید به قفل ترکیبی آن اشاره کرد، علاوه بر قفل فرمانی و اهرمی ای که در سطور بالاتر به آن اشاره داشتیم، این درب مجهز به نوعی قفل دیجیتال می باشد که در بازار کنونی آن را تحت عنوان قفل بارومتریک می شناسند.

برای اطلاع از قیمت درب خزانه میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید.