• آدرس:کیلومتر 17 اتوبان ساوه خروجی جاده شهریار بسمت سراه ادران دور برگردان اول بسمت اتوبان ساوه
  • موبایل:09128636413 - 09123470325
  • تلفن:56572661
تماس با جواهران باکس 
گاوصندوق دو قلو ضد حریق و حرارت

گاوصندوق دو قلو ضد حریق و حرارت

جنس ساخت آن ها تقریبا از فولاد خالص بوده و از بدنه ای بسیار قدرتمند برخوردار می باشند. لایه های ساختار بدنه آن ها چند لایه و بسیار مستحکم نیز است. معمولا این مدل از گاوصندوق ها به رنگ سیاه تزیین شده و بسیار خوش فرم در این رنگ به نظر خواهند رسید. قسمت قفل ورودی آن ها از قفلی ترکیبی ساخته شده است. هم دارای قسمتی مخصوص باز شدن با کلید بوده و هم دارای یک قفل دیجیتال می باشند که نیازمند تنظیم کردن یک رمز خاص بر روی آن می باشد.

گاوصندوق آسانسوری جواهران باکس مزیت بزرگی برای طلا فروشان به همراه خواهد داشت. و بزرگ ترین مزیت این وسیله  در مدل های ویترینی بهره مندی از ویترین در گاوصندوق آسانسوری معرفی کرد.

میزان امنیت این قفل در حدی بسیار بالا بوده و شما می توانید به راحتی به آن اطمینان کرده و وسائل خود را در آن جای دهید. قفل دستی این گاوصندوق بیشتر نقش زاپاس را برای شما ایفا می نماید، به کمک آن شما قادر خواهید بود تا در صورتی که رمز را فراموش کرده و یا قفل رمزی دچار مشکل گردد، درب گاو صندوق را باز نمایید.

گاوصندوق زره پوش

یک گاوصندوق بسیار محکم و از آلیاژی محکم ساخته شده که در نوبه خود منحصر به فرد می باشد. اندازه این مدل بسیار بزرگ بوده و تقریبا به اندازه یا هم اندازه گاو صندوق های معمولی می باشد. رنگ سفید آن با حاشیه های مشکی ای که در وسط آن کار شده است چهره ای بسیار زیبا را به این گاوصندوق بخشیده است.

 

گاوصندوق مربعی

گاوصندوق زره پوش با عایق حرارتی

این گاوصندوق میزان امنیت بسیار بالایی را دارا می باشد. این امنیت از مقاومت آن در برابر حرارت نشات گرفته است. میزان مقاومت این مدل از گاوصندوق در برابر حرارت به هیچ عنوان قابل نادیده انگاشته شدن نمی باشد. واقعا میزان مقاومت این مدل از گاوصندوق در برابر حرارت بسیار بالا می باشد.

ضد سرقتی کامل و بی نقص گاوصندوق زره پوش

در کنار عایق حرارتی بودن گاو صندوق مورد نظر، این گاو صندوق هم میزان وزن و چگالی بالایی داشته و هم از آلیاژی بسیار مستحکم ساخته شده است که شما می توانید با اطمینان خاطر، وسائل خود را در داخل آن قرار داده و مطمئن باشید که سارقان میزان شانس بسیار کمی را برای موفقیت در سرقت کردن از این گاو صندوق خواهند داشت.

 اندازه های گاوصندوق زره پوش

این گاو صندوق دارای سایز و اندازه هایی تقریبا متوسط و بزرگ تر از مدل قبلی می باشد. این گاوصندوق در سایزی برابر با 680 در 560 در 576 ساخته می شود. اندازه متوسط این گاو صندوق باعث می شود تا به نظر جای گیر برسد و نیاز دارد تا شما محل مناسبی را برای قرار گیری آن تعبیه نمایید.

وزن گاوصندوق زره پوش

وزن این گاو صندوق نسبت به اندازه آن البته کمی زیاد می باشد، این گاو صندوق وزنی در حدود 360 تا 400 کیلو را دارا می باشد. البته شرکت وظیفه حمل و نصب آن را در محل مورد نظر شما بر عهده گرفته و می توانید با خیال راحت آن را از شرکت خریداری نمایید، کارشناسان شرکت جواهران باکس به صورتی رایگان آن را به محل مورد نظر شما حمل نموده و در مکانی که تصمیم به نصب آن گرفته اید، به راحتی قرار داده خواهد شد.

 گاوصندوق آسانسوری

گاوصندوق آسانسوری

این ویترین می تواند باعث صرفه جویی در وقت و انرژی طلا فروشی ها و کارگران آن گردد. شما با استفاده از این وسیله دیگر نیازی نیست که اول صبح چند ساعت را صرف چیدن ویترین کرده و در هنگام غروب و زمان رفتن نیز مدت ها صرف جمع آوری ویترین نمایید.

گاوصندوق دو قلو ضد حریق و حرارت

  گاوصندوق دو قلو ضد حریق و حرارت  

گاوصندوق های دو قلو یک جفت گاو صندوق بزرگ و کوچک است، این گاو صندوق بزرگ تر دارای ابعاد 500 در 770 در 530 میلیمتر بوده و ابعاد گاو صندوق کوچک تر چیزی در حدود 250 در 380 در 260 خواهد بود. این دو گاو صندوق را می توان جدای از یکدیگر نیز می توانند کاربردهای متفاوتی را دارا باشند. مثلا شما قادر خواهید بود تا در گاوصندوق بزرگ وسائل خاصی ای را پنهان نموده و در گاوصندوق کوچک وسائل مرتبط و مناسب با آن را پنهان سازی نمایید.

 امنیت گاوصندوق دو قلو ضد حریق و حرارت

میزان امنیت و ایمنی این مدل از گاو صندوق در هر دو سایز خود بشدت بالا بوده و می توانید اطمینان بسیار زیادی به آن داشته باشید. این مدل از گاو صندوق ها از قفل مخصوصی بهره می گیرند، این قفل از چهار دیسک مجزا تشکیل شده است که هر یک دارای کد یا رمزی منحصر به فرد می باشند. البته علاوه بر این قفل چهار دیسکی دارای قفلی اضافی نیز می باشد و این قفل نیز بسیار محکم بوده و به راحتی بریده نخواهد شد، علاوه بر این دو مدل قفلی که بر روی درب این مدل از گاوصندوق کار گذارده شده است، میله های استحکامی نیز درداخل بدنه این گاوصندوق ها تعبیه شده است که شما می توانید با استفاده از آن میزان امنیت را افزایش دهید.

قفل های اطمینان گاوصندوق دو قلو ضد حریق و حرارت

نوع عملکرد قفل های اطمینان تفاوت بسیار زیادی با قفل های به کار گرفته شده بر روی درب گاو صندوق دارد. این قفل ها که به قفل های ازطمینان معروف شده ااند، نوعی میله هستند که در داخل درب گاو صندوق قرار می گیرند، نوعی حس گر ضربه یا حرارت در داخل گاوصندوق تعبیه می شود که به محض احساس حرارت اضافی و یا حرکتی غیر معقول، فرمان بسته شدن این میله ها را صادر خواهد کرد. این میله های محکم و با چگالی بالا، به محض صدور فرمان بسته شدن، در سوراخ هایی که در دیواره جانبی آن تعبیه شده است جای گرفته و باعث محکم شدن گاو صندوق خواهد شد. در واقع باید نام آن را یک نوعی ضریب اطمینان قرار داد.

ساختار درب گاوصندوق دو قلو ضد حریق و حرارت

ساختار درب این مدل از گاو صندوق ها چه مدل کوچک و چه مدل بزرگ آن، از ساختاری مخصوص تشکیل شده است، و به بهترین شکل در کنار یکدیگر جای داده شده اند. مقدار استحکام این ساختار بسیار محکم می باشد و تقریبا تمامی لایه ها از جنس فولاد بود و تعداد 8 لایه فولاد با آلیاژ بالا در آن به کار گرفته شده است.

خصوصیات ضد حریق و حرارت بودن گاوصندوق دو قلو

این مدل گاو صندوق از نظر ضد حریق و حرارت بودن در درجه بسیار بالایی به سر می برد، ساختار درونی آن نیز از لایه های ضد حریق و ضد حرارت بهره مند گردیده است. این مدل از گاو صندوق ها بیشتر برای شرکت ها و کاربرد های اداری طراحی و ساخته شده اند. البته ساختار و مکانیزم قفل آن ها نیز بسیار پیشرفته و درجه بالا محسوب می گردد، این گاو صندوق ها ساختار و مکانیزم قفل آن ها نیز بصورت عایق حرارتی با میزان استقامت بالا ساخته شده اند. مقاومت آن ها در برابر حرارت باعث می شود تا نتوان به کمک حرارت آن ها را برش دهند و یا ساختار آن ها بصورتی است که در صورت حرارت دیدن تغییر شکل نداده و ساختار کلی خود را از دست نخواهد داد. در کنار این موارد میله های زبانه ای که از آن ها یاد کردیم نیز دقیقا دارای همین خصوصیات ضد حریق بوده و مقاومت بالایی را در برابر حرارت از خود نشان می دهند.

گاوصندوق های دارای استقامت در برابر حرارت قوی

گاو صندوقی بسیار مقاوم و خوش ساخت با بدنه ای بسیار مستحکم و در عین حال زیبا و جذاب. این مدل از گاو صندوق ها دارای ساختار بدنه ای بسیار قوی در برابر ضربه، فشار، حرارت و بسیاری از موارد دیگر می باشند. میزان اطمینان به این مدل از گاوصندوق ها بسیار زیاد است.

 

گاوصندوق های دارای استقامت در برابر حرارت قوی