• آدرس:کیلومتر 17 اتوبان ساوه خروجی جاده شهریار بسمت سراه ادران دور برگردان اول بسمت اتوبان ساوه
  • موبایل:09128636413 - 09123470325
  • تلفن:56572661
تماس با جواهران باکس 
درب خزانه آمریکایی

درب خزانه آمریکایی

درب خزانه آمریکایی بزرگ قبل از هر چیز از لایه ضخیمی به اندازه 15 میلیمتر آلیاژی ویژه استفاده کرده ایم. البته در پشت این درب نیز یک درب نرده ای طراحی شده است که خود این نرده قادر می باشد تا به میزان بسیار زیادی امنیت درب خزانه آمریکایی بزرگ ما را افزایش داده و درجه ایمنی آن را تا حد بسیار زیادی ارتقا بخشد.

شرکت جواهران باکس همیشه بر روی این درب نرده ای از یک قفل رمزی بهره برداری می نماید، به صورت معمول در این مدل از قفل ها سعی می شود تا از نوع قفل های تایوانی بهره گرفته شود، ولی در صورت تمایل مشتری از نوع قفل های آمریکایی یا هر مدل قفلی که تمایل داشته باشد استفاده می شود.

در کنار این ها نیز البته قفل ترکیبی ای که بر روی این درب قرار می گیرد از دو قفل بسیار مستحکم و مناسب نیز استفاده می شود. به هر صورت می توان این موارد را موارد اصلی امنیتی ای که بر روی درب های خزانه آمریکایی بزرگ جواهران باکس تعبیه شده است نام برد. در کنار این موارد اندک که در این جا به آن ها اشاره نمودیم، از موارد امنیتی اضافی دیگری نیز در کنار آن ها بهره برداری می شود که نام بردن از آن ها در این مقال خارج از لطف نمی باشد.

جنس درب خزانه امریکایی

در درب خزانه آمریکایی بزرگ شرکت جواهران باکس ما از سطحی دو لایه ای از جنس فلزی با آلیاژی بسیار عالی استفاده نموده ایم، در بین این دو لایه یا همان جداره حدود هفت سانتیمتر فضای خالی تعبیه شده است،

در این فضا ما برای سنگین تر کردن درب از میله گرد یا همان آرماتور استفاده کرده ایم و بر روی آن ها نیز بتون به کار گرفته ایم. این امر کمک کرده است تا درب به میزان بسیار زیادی سنگین شده و تقریبا بلند کردن و جداسازی و همچنین حمل و نقل آن کاری بسیار دشوار می باشد، در واقع همین امر مسلح شدن به بتون آرمه باعث می شود تا درب سنگینی که از این عمل به دست می آید، علاوه بر داشتن میزان وزن بسیار زیاد، تا حد زیادی در برابر ضربات و فشارهای وارده نیز مستحکم شده است.

و تقریبا تبدیل به درب خزانه ای بسیار محکم گردد. علاوه بر بتون به کار گرفته شده در درب خزانه آمریکایی بزرگ، شرکت سعی نموده است تا در طراحی و ساخت آن نیز در قسمتی که قفل درب  نیز از لایه ای اضافی بهره گرفنه شود. این لایه اضافی به صورتی ساخته شده است که در آن از ویژگی های مخصوص شیمیایی و فیزیکی بهره گرفته می شود، استفاده از این ویژگی ها باعث می شود تا درب خزانه بزرگ ما به صورتی کامل و بصورت بی کم و کاست تبدیل به یک لایه ضد درل گردد.

اهمیت ضد درل شدن درب خزانه

درل کردن معمولا یکی از متداول ترین روش هایی است که سارقان برای باز کردن درب گاوصندوق از زمان های قدیم و دور به کار می گرفته اند. آن ها به دو منظور این قسمت را سوراخ می نمایند، منظور اول ان ها از انجام این کار، دسترسی یافتن به قفل به صورتی مستقیم بوده تا در صورت امکان آن را باز گشایی نمایند، و علت دومی که برای درل کردن قسمت قفل درب خزانه نیز می توان از آن یاد کردن را باید، ایجاد فضایی مناسب برای استفاده از مواد منفجره نام برد.

مکانیزم ضد سرقت در درب خزانه آمریکایی بزرگ

شرکت جواهران باکس برای افزایش امنیت درب خزانه خود، به خصوص درب فوق الذکر به نام درب خزانه آمریکایی بزرگ جواهران باکس، سعی کرده است تا در پشت لایه دوم درب، از یک لایه یا ورقه مخصوصی استفاده نماید که این ورقه به صورتی ضد سرقت عمل می نماید، این ورقه تا حدودی هوشمند عمل می نماید، و با حس کردن لرزش های مشکوک و یا اضافی، قسمت ضد سرقت آن فعال گردیده و باعث می شود تا درب دارای سطح امنیت و هوشمندی به مراتب بیشتری گردیده و به بتوان به آن اعتماد به مراتب بیشتری را نیز اعمال داشت. در درب گاو صندوق معمولا از سیستم ضد سرقت مشابه و یکسانی بهره گرفته می شود، این سیستم به صورتی طراحی شده است که می تواند به میزان زیادی سطح ایمنی و امنیت درب خزانه مدرن امروزی را افزایش دهد.

نحوی عملکرد زبانه در درب خزانه

در این سیستم یک زبانه در نظر گرفته شده است که این زبانه مورد نظر به کمک یک سیم نازک بالا کشیده می شود، یک سر این سیم به سیستم امنیتی درب خزانه متصل می گردد و سر دیگر آن یا همان انتهای دیگر آن پس از عبور از تقریبا تمامی سطح داخلی و بدنه بیرونی درب خزانه از سمت لایه ضد سرقت، در انتهای مسیر حرکت خود به انتهای درب خزانه بزرگ بسته می شود.

سیستم عملکرد این مکانیزم به این صورت عمل می نماید؛ که در صورتی که سیم کشیده شده در سطح بدنه درب، لرزش و یا فشاری اضافی را حس نمود، پیامی به سیستم ضد سرقت لایه پشتی ارسال کرده، و سیستم ضد سرقت نصب شده در پشت درب به محض دریافت این پیام فعال گردیده و تمامی زبانه های در نظر گرفته شده بر روی سطح آن فعال شده و در محل های در نظر گرفته شده در طرفین درب خزانه بزرگ جواهران باکس استوار می گردند.

سیستم ضد سرقت درب گاو صندوق

شرکت جواهران باکس طریقه ای خاص را برای این سیستم سرقت در نظر گرفته است، به شکلی که در این سیستم هنگام بروز سرقت، زمانی که سارق قصد برش دادن درب گاو صندوق را داشته باشد، عمل برش باعث می شود تا سیستم تعبیه شده در پشت درب پاره شده و همین پارگی باعث ایجاد ارتعاشاتی در طول سیم خواهد شد، سیستم به صورتی تنظیم شده است که در صورت بروز این ارتعاش مکانیزم قفل ضد سرقت درب فعال گردیده و سر تاسر قسمت داخلی درب در سریع ترین زمان ممکن فعال خواهد شد.

این مکانیزم به صورتی طراحی شده است که در صورت فعال شدن به هیچ عنوان قابل باز شدن نخواهد بود، و تنها کارشناسان شرکت جواهران باکس می باشند که می توانند این قفل را باز کرده و سیستم را مجددا فعال سازی نمایند. ساختار این سیستم به صورتی طراحی شده است که تنها کارشناسان خود ما با این سیستم و مکانیزم آشنایی داشته و قادر به بازگشایی آن می باشند. در این درب که به وسیله شرکت جواهران باکس تهیه و تولید می شود، شش زبانه نیز به ضخامت 50 میلیمتری ساخته شده است که از بین این شش زبانه، تعداد دو زبانه در قسمت بالای درب بوده و این دو زبانه به صورتی متحرک عمل می نمایند، در کنار آن شش زبانه نیز در طرفین در نظر گرفته شده است که البته این دو زبانه به صورتی ثابت طراحی شده اند.

چهارچوب درب خزانه آمریکایی

برای هر درب گاو صندوق لازم خواهد بود تا شما چهارچوبی مخصوص را طراحی نمایید، برای درب خزانه نیز لازم است تا این چهارچوب ایجاد شده و در محل نصب گردد. این چهارچوب به صورتی لایه لایه ساخته شده که لایه ها به صورتی کامل بر روی یکدیگر سوار شده و در انتها در محل مورد نظر نصب می شوند. در کنار این موارد و ساختار لایه ای آن ها، بر روی سطوح ان ها برای چفت شدن زبانه هایی که از آن ها یاد کردیم، سوراخ های متناسبی در نظر گرفته شده است، تا زبانه های مد نظر ما در این سوراخ ها جای گرفته و باعث افزایش سطح ایمنی و امنیت درب خزانه بزرگ جواهران باکس گردند. هر دربی از معمولی تا ضد سرقت حتما نیازمند باز و بسته شدن می باشند،

درب ها معمولا از روی یک لولا باز و بسته خواهند شد. برای درب خزانه مدل آمریکایی بزرگ جواهران باکس نیز از تعداد سه لولا استفاده شده است، این لولا ها همگی دارای ابعادی به میزان سیصد در یک صد میلیمتر می باشند. ما برای احترام به مشتری خود سعی می نماییم تا تمامی درب های خزانه آمریکایی بزرگ جواهران باکس را به صورتی یک دست و با رنگی یکسان به صورتی طوسی رنگ بسازیم، علت این امر ایجاد ساختاری یکدست و مشابه است، البته به نظر و سلیقه مشتریان نیز احترام گذاشته و در صورت ابزار تمایل آن ها از رنگ ها مد نظر آن ها نیز سعی می شود بر روی سطح این درب ها استفاده شود. به قول معروف، در صورت تمایل مشتری، ما از رنگ های سفارشی مشتری بر روی سطح این درب ها نیز بهره می گیریم.

ساختار بدنه درب خزانه امریکایی

نوع ساختار بدنه و مراحل ایجاد امنیت درب خزانه آمریکایی بزرگ ، همگی به صورتی طراحی می شوند، که در صورت لزوم مشتری می تواند تعداد قفل های ایمنی بیشتری را نیز بر روی سطح این درب به کار بندد، تا به همین میزان، به درجه ایمنی و امنیت دستگاه اضافه کرده و میزان یا سطح امنیت آن را به حد بسیار زیادی افزایش دهد.