• آدرس:کیلومتر 17 اتوبان ساوه خروجی جاده شهریار بسمت سراه ادران دور برگردان اول بسمت اتوبان ساوه
  • موبایل:09128636413 - 09123470325
  • تلفن:56572661
تماس با جواهران باکس 
انواع مدل گاوصندوق بارسکا و گاوصندوق سکیوریتی

انواع مدل گاوصندوق بارسکا و گاوصندوق سکیوریتی

گاوصندوق آسانسوری را می توان یک مدل گاوصندوق خاص و منحصر به فرد نامید. این مدل از گاوصندوق ها نوعی گاوصندوق تخصصی محسوب می گردند، زیرا طیف مشتریان آن ها قشر خاصی ای از کسب و کار ها به شما خواهند رفت. معمولا صنف طلا فروشان و یا در برخی از موارد صرافان از این دستگاه ها یا همان گاوصندوق اسانسوری بهره می گیرند. این گاو صندوق به صورتی ساخته می شود که دارای محفظه ای مخصوص بوده و در هنگام عدم استفاده با فشردن دکمه مخصوص در داخل فضای محفظه مورد نظر وارد شده، و در صورت نیاز با فشردن همان دکمه، از محفظه مورد نظر خارج شده و مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

گاوصندوق با قفل دیجیتال

یک گاوصندوق بسیار مستجکم با ابعادی برابر با 1.8 متر مکعب که برای نگهداری اسناد و اوراق بهادار وسیله ای بسیار مناسب و ایمن محسوب می گردد. در این دستگاه گاوصندوقی شما البته می توانید وسائل گران بها همچون طلا و جواهرات شخصی خود را نیز نگهداری نمایید. نوع قفل دیجیتال این مدل از گاوصندوق به صورتی برنامه ریزی و طراحی شده است که به راحتی قابل تنظیم رمز خواهد بود، نوع کار کردن با آن بسیار ساده و آسان بوده و می تواند در موارد اضطراری به خوبی به کار گرفته شود.

جنس گاوصندوق دارای قفل دیجیتال

نوع بدنه و آلیاژ به کار گرفته شده در این مدل از گاوصندوق که به گاوصندوق دارای قفل دیجیتال معروف شده است از نوع فولادی با عنصر تقویتی کربن سنگین می باشد، معیار و یا همان عیار این آلیاژ فولاد دارای معیار 14 است. دو مدل چفت از جنس چدن نیز در لایه های میانی درب قرار گرفته تا در هنگام احساس کردن لرزش های مشکوک این قفل ها یا همان زبانه ها در سوراخ هایی که در داخل بدنه در نظر گرفته شده است، وارد شده و درب را به صورتی کاملا مستحکم مسدود سازد. در این مدل از گاوصندوق محل های نصب به زمین و یا دیوار نیز تعبیه شده است که شما می توانید با استفاده از این محل ها استفاده کرده و گاوصندوق مورد نظر را در محل مورد نظر خودتان بر روی زمین یا بر روی دیوار جفت نمایید. اندازه ها و ابعاد داخلی این مدل از گاو صندوق 13 الا 20 اینچ طول و عرض سطح مقطع و و همچنین در حدود 10 اینچ نیز ارتفاع دارد. البته برای این محصول نیز 3 سال گارانتی در نظر گرفته شده است.

گاوصندوق مدل بارسکا

گاوصندوق بزرگ و تقریبا حجیم (به نسبت سایر انواع گاوصندوق خانگی) مدل بارسکا یکی از بهترین و مقاوم ترین مدل های گاوصندوق در سرتا سر جهان محسوب می گردد، این مدل از گاوصندوق ها دارای فضای داخلی ای در حدود 2.6 متر مکعب فضا خواهند بود. در واقع درب این مدل از گاو صندوق ها بسیار مقاوم و دارای سطح استحکام بسیار بالایی نیز خواهد بود. این گاوصندوق قادر است در دمایی معادل 1400 درجه فارنهایت تا مدت 30 دقیقه مقاومت نماید. در داخل این گاوصندوق تقریبا بزرگ، دو طبقه مجزا برای نگهداری و طبقه بندی دارایی های شما در نظر گرفته شده است. این مدل از گاوصندوق ها مجهز به دربی تقریبا هوشمند نیز هستند، درب این مدل از گاو صندوق ها به صورتی طراحی شده است که تقریبا در برابر کنجکاوی و کند و کاو ها دارای حساسیت نیز خواهند بود. از جمله ویژگی های خاص این مدل از گاو صندوق ها این است که ساختار کلی آن به صورتی دو لایه تنظیم شده است، البته جهت افزایش سطح ایمنی بر روی قسمت قفل این مدل از گاو صندوق به صورت سه لایه کار شده است.

نوع قفل درب گاوصندوق مدل بارسکا

نوع قفل درب این مدل از گاوصندوق به صورت قفلی ترکیبی است، یعنی از یک قفل دیجیتال که از یک رمز دیجیتال مرکزی بهره می برد، در کنار یک قفل مکانیکی بهره گرفته شده است، به این ترتیب تنها با دانستن رمز ورود نیز فرد قادر به دسترسی یافتن به فضای داخلی گاو صندوق نخواهد بود. برای قسمت وارد کننده رمز قفل درب گاوصندوق بارسکا، از نوعی باتری استفاده شده است که دارای ابعاد و وزن خاصی بوده و در ضمن در هر جایی نیز قادر به یافتن باتری مورد نظر نخواهید بود، به این ترتیب خیال ما بابت عدم دسترسی داشتن افراد غیر موجه به گاو صندوق مورد نظر ما غیر ممکن شده است.

ویژگی های گاوصندوق مدل بارسکا

از ویژگی های بسیار مهم گاوصندوق مدل بارسکا را می توان به وزن تقریبا متعادل آن اشاره کرد، این گاو صندوق چیزی در حدود 62 کیلو گرم وزن دارد، البته این را می توان هم نوعی مزیت به حساب آورد و هم یک نکته منفی محسوب داشت، یگ گاو صندوق سبک برای حمل اسان می گردد، و تنها یک نفر به راحتی می تواند از پس آن براید. ولی خوب برای سرقت هم می تواند یک نکته منفی به همین عامل نسبت داده شود. جنس ساخت بدنه این محصول فولاد می باشد، البته این مدل فولاد با استفاده از کربن غنی شده است، یعنی شما می توانید به راحتی به نوع فولاد به کار گرفته شده در بدنه این محصول اعتماد نمایید.

گاوصندوق سکیوریتی

گاوصندوق سکیوریتی در واقع یک مدل خزانه کوچک محسوب می گردد. این مدل از گاو صندوق ها از بهترین و با کیفیت ترین مدل های گاو صندوق ها به شمار می روند. این مدل از گاو صندوق ها تقریبا در تمامی کشور های جهان از کشورهای مدرن گرفته تا حتی کشور های جهان سومی دارای طرفدار بوده و همیشه برای انی مدل از گاو صندوق ها در هر جایی مشتری ای وجود دارد که بخواهد یک مدل از آن ها را در منزل و یا محل کار خود داشته باشد.

جنس گاوصندوق سکیوریتی

ساختار بدنه ها و استفاده از مواد مقاوم در برابر حرارت و ضربه و فشار که در ساختار آن ها به کار گرفته شده است، همگی موجب شده اند که تقریبا تمامی مشتریان آن ها و یا افرادی که تجربه کار کردن با آن ها را داشته باشند، به شدت نسبت به تهیه و خریداری یک دستگاه از آن ها از خود ابراز تمایل نمایند. نوع بدنه و مواد به کار گرفته شده در این مدل از گاو صندوق ها موجب شده است تا بتوان از این مدل از گاو صندوق ها تحت عنوان گاو صندوق سکیوریتی تقریبا در هر فضا و مکانی بتوان بهره گرفت. در زیر مقداری از ویژگی های بسیار مهم این محصول را برای شما توضیح خواهیم داد:

هزینه ساخت گاوصندوق سکیوریتی

- مقدار هزینه لازم برای خریداری آن ها را باید چیزی در حدود 4 تا 40 هزار پوند برآورد نمود. تقریبا لازم است عنوان نماییم که ممکن است در نگاه اول این میزان هزینه تقریبا سرسام آور به نظر برسند، ولی به میزان کار و امنیتی که این سیستم های گاو صندوقی از خود نشان می دهند کاملا به صرفه و مقرون و مفید خواهند بود.

ویژگی های گاوصندوق سکیوریتی

- تک تک این مدل از گاو صندوق های تولید شده این شرکت به صورتی کاملا دقیق مورد ازمایش و بازبینی قرار گرفته است و کیفیت هر یک از این محصولات را به شدت تضمین خواهیم داد. - این دستگاه از سوی سازمان های جهانی ای همچون انجمن نظارت بیمه ای (AiS) و همچنین امنیت و طراحی (SBD) مورد تایید قرار گرفته است. - این دستگاه به یک قفل الکتریکی محهز می باشد. - در کنار قفل الکتریکی این مدل از گاو صندوق ها مجهز به یک قفل مکانیکی نیز خواهند بود. - این مدل از گاو صندوق ها بهترین پیشنهاد ممکن برای نگهداری از پول نقد، اوراق بهادار و همچنین طلا و جواهرات شخصی می باشند.

جنس بدنه گاوصندوق سکوریتی

- ضخامت بدنه فولادی این گاو صندوق چیزی در حدود 4 میلیمتر می باشد، که البته ضخامت لایه درونی آن 8 میلیمتر بوده و در فضای میانی مابین این دو لایه نیز مخصوص در قسمت درب از موادی همچون بتون بهره گرفته شده است.

- تمامی مدل های تولید شده از این طرح از محصولات همگی دارای ساختار بدنه بیرونی ای بسیار مستحکم بوده و در پشت ساختار درونی آن ها نیز از موادی همچون فوم برای محافظت بیشتر و جلوگیری از فساد بهره گرفته شده است.

- در لایه های بیرونی از لبه های اضافی ای استفاده شده است تا به هیچ عنوان نتوان از قسمت های بیرونی حتی لولا ها را ملاحظه نمود، در واقع نوع ساختار بیرونی به صورتی طراحی شده است که لولا ها را به خوبی از دید افراد از خارج از گاو صندوق پنهان خواهد ساخت.

ساختار بدنه گاوصندوق سکوریتی

- این مدل گاو صندوق در ساختار بدنه داخلی خود از دو طبقه مجزا از یکدیگر بهره گرفته که به مالک اجازه استفاده بهینه از فضای داخلی آن را به صورتی هر چه بهتر خواهد داد. - نوع ساخت قسمت داخلی آن به صورتی منظم و دقیق می باشد، و در این قسمت دارای دیواره ها و بدنه ثابت و بسیار مستحکمی نیز می باشند.

- وزن این مدل از گاو صندوق ها چیزی در حدود 52 کیلو گرم می باشد.

- در صورت اعلام نیاز مشتری، شرکت حاضر است تا لایه ای اضافی را نیز به بدنه دستگاه بی افزاید.

گاوصندوق مدل کربن 60

گاوصندوق مدل کربن 60 یک گاو صندوق ایمن در برابر اب یا همان سیل و آتش می باشد. در واقع با کمک همین مزایا شما می توانید به راحتی این مدل از گاو صندوق مجهز به یک دستگاه قفل دیجیتال بوده که این قفل دیجیتال خود به یک ال سی دی کامپیوتری نیز مسلح می باشد. این گاو صندوق قابلیت پیچ شدن به زمین را نیز دارا است، به همین دلیل همین مزیت قفل شدن به زمین خود می تواند تا میزانی 5 برابری از گاو صندوق مورد نظر محافظت نماید. در قسمت داخلی و فضای درونی این مدل از گاو صندوق نیز تعداد دو قفسه در نظر گرفته شده است که خود آن ها می توانند باعث ایجاد سه طبقه مجزا در داخل گاو صندوق گردند، این فضا به شما اجازه دسته بندی کردن و طبقه بندی کردن اشایای داخلی گاو صندوق را خواهد داد.

ویژگی های گاوصندوق مدل کربن 60

در ادامه به تعدادی از ویژگی های گاوصندوق مورد نظر خودمان خواهیم پرداخت: - گاوصندوق مدل کربن 60 یک گاو صندوق دارای فضای مناسب معرفی شده است، در این دستگاه می توان لپ تاپ و سی دی و مواردی از این دست را به خوبی ذخیره سازی نمود.

- شما امکان استفاده از رمز ها را با استفاده از قفل دیجیتال آن خواهید داشت.

- این دستگاه قادر است تا مدت یک ساعت در دمای درجه بالا در برابر حرارت و شعله مستقیم آتش مقاومت نماید.

- شما می توانید آن را بر روی زمین پیچ نمایید به این ترتیب میزان استحکام آن برابر حمل شدن غیر مجاز به میزان بسیار زیادی افزایش می یابد.

- در داخل این گاوصندوق سه طبقه مجزا قرار داده شده است، در طبقه پایینی این گاو صندوق یک جعبه دارای قفل دیجیتال مجزا نیز در نظر گرفته شده است. شما می توانید در داخل این فضای جداگانه به صورتی مجزا رمزی مجدد در نظر گرفته و به میزان امنیت به مراتب بیشتری از وسائل گران بهای خود در این محل نگهداری نمایید.

- این دستگاه مجهز به تعداد 4 پین داخلی بوده که می تواند باعث افزایش میزان امنیت سیستم های ورودی و دسترسی به گاو صندوق گردد. - این گاو صندوق در صورت خرید از نمایندگی های مجاز، دارای 2 سال گارانتی با تمامی تضمین ها می باشد. - ابعاد این گاو صندوق 530 در 483 در 610 میلیمتر می باشد.

گاوصندوق سنتری سیف

گاوصندوق مدل سنتری سیف یکی از بهترین و البته کم قیمت ترین مدل های گاو صندوق یا به عبارت بهتر ارزان ترین مدل های گاو صندوق تولید شده که دارای میزان امنیت بسیار بالایی می باشند نیز می باشد. این گاوصندوق به صورتی صد درصد دارای خاصیت های ضد آب یا همان سیل و هم چنین ضد آتش سوزی خواهد بود. در واقع شما می توانید دارایی های نقدی و جواهرات و حتی اطلاعاتی خود را به خوبی در این وسیله نگهداری نموده و خیال شما از بابت مشکلاتی همچون آتش سوزی و یا حتی احتمال سیل تا حد بسیار زیادی راحت خواهد بود. این دستگاه قادر است در داخل آب تا مدت 24 ساعت و هم چنین در داخل آتش و حرارت زیاد تا به مدت 1 ساعت به خوبی از وسائل شما نگهداری نماید.

ویژگی های گاوصندوق سنتری سیف

در این جا قصد داریم تا تعدادی از خصوصیات این وسیله را شرح دهیم:

- این سیستم مجهز به یک قفل دیجیتال در کنار یک قفل مکانیکی ای که با کلیدی که در دست مشتری قرار دارد باز و بسته می شود. سیستم اعلام سرقت آن به صورتی تنظیم شده است که در صورت حس کردن فشار های ناشناس و مشکوک بر روی بدنه آن به صدا در خواهد آمد.

- این سیستم دارای میزان یک سال گارانتی با تمامی قید و شرط های آن خواهد بود.

میزان امنیت گاوصندوق آسانسوری

میزان امنیت گاوصندوق آسانسوری تقریبا از تمامی مدل های گاوصندوق هایی که شما می شناسید بیشتر بوده و می توان به جرات ادعا کرد که از نظر امنیت در میان طیف مختلف گاوصندوق ها بهترین شرایط ممکن را در اختیار دارند. به طبع تمامی مدل های گاوصندوق اسانسوری تا میزان بسیار زیادی ضد آب بوده و در کنار آن نیز ساختار بدنه و محافظ آن به صورتی است که در برابر حرارت نیز به میزان بسیار زیادی از خود مقاومت نشان خواهد داد.