• آدرس:کیلومتر 17 اتوبان ساوه خروجی جاده شهریار بسمت سراه ادران دور برگردان اول بسمت اتوبان ساوه
  • موبایل:09128636413 - 09123470325
  • تلفن:56572661
تماس با جواهران باکس 
قفل سیستم درب خزانه مدل SND–3150

قفل سیستم درب خزانه مدل SND–3150

این درب خزانه یکی از پیشرفته ترین مدل های درب خزانه در جهان محسوب می گردد، در این مدل از فن آوری درجه بالایی استفاده شده است، یکی از مشکلات رایج آن بروز حوادثی همچون بسته شدن ناگهانی آن ها می باشد. برای کم کردن خطر این دست از حوادث در این مدل از درب خزانه سیستمی در نظر گرفته شده است که طی آن در هنگام بسته شدن (چه عمدی و چه بصورت غیر عمد) سیستم هوا رسانی ای تعبیه شده است که دقیقا همزمان با بسته شدن فعال گردیده و شروع به هوا رسانی به بخش داخلی خواهد نمود، این هوا می تواند مزایای زیادی را نیز در برداشته باشد، یکی از مزایای جانبی این ابتکار در واقع همین است که در صورتی که فردی در داخل فضای خزانه و پشت آن گیر جا بماند، با خطر خفه شدگی مواجه نگردیده و منتظر باز شدن مجدد درب بماند و نگرانی ای از بابت هوا نیز نداشته باشد.

 قفل سیستم درب خزانه مدل SND – 3150

یکی از مهم ترین ویژگی های امنیتی هر درب خزانه ای در واقع همان سیستم قفل درب می باشد، به همین خاطر، درب های خزانه هم که نوعی گاوصندوق محسوب می گردند، از این قاعده مستثنی نبوده و از همین اصول تبعیت می نمایند، سیستم قفل مرکزی این مدل از درب های خزانه به نام سیستم قفل مرکزی برگ سبز یا همان GreenLeaf می باشد. این سیستم درب خزانه همان طور که بیشتر نیز عنوان شده است از استاندارد UL بهره گرفته به همین خاطر در ساختار آن تاکید بسیار زیادی بر روی سیستم قفل آن شده است.

مزایای درب خزانه مدل SND – 3150

از مزایای مهم این مدل از درب گاوصندوق نوعی قفل الکترونیکی نصب شده است که دارای تکنولوژی بسیار بالایی خواهد بود. این درب خزانه الکترونیکی دارای سیستم گشایشی سه مرحله ای می باشد و البته سیستمی نیز به صورت سیستم بسته شدن خودکار برای آن وجود دارد، بیاد داشته باشید که این سیستم خود نیازمند تایید شدن از سوی دو اپراتور می باشد، در واقع این سیستم، از نوع مدل سیستمی دو اپراتوری خواهد بود.

نقطه ضعف قفل الکترونیکی درب خزانه مدل SND – 3150

در واقع سیستم باز و بسته شدن درب خزانه الکترونیکی دارای نقاط ضعف نیز می باشند، این مدل درب خزانه نیز به خودی خود، عاری از خطا نبوده و دارای نکات ضعف ریزی می باشد، این خطاها عمدتا به یک خطا کاهش یافته است، بزرگ ترین ایراد سیستم قفل خودکار این سیستم تاخیر در بسته شدن آن خواهد بود، البته زمان تقریبی این تاخیر نیز به خوبی محاسبه شده است و در بیشترین زمان ممکن، یا همان حداکثر میزان تاخیر در بسته شدن این مدل از آن به 80 دقیقه نیز رسیده است. سیستم قفل مرکزی این سیستم مجهز به سیستمی جانبی نیز می باشد، این سیستم مجهز به قفل دستی یا همان مکانیکی نیز است، این برای ایجاد امنیت بیشتر بوده و می توانید با خیال راحت تری از آن نگهداری نمایید. البته آپشن های اضافی ای نیز برای سیستم کنترل قفل این مدل نیز در نظر گرفته شده است، برای اشاره به این سیستم ها می توان از سیستم های کنترلی ای همچون سیستم کنترل قفل از طریق اثر انگشت، سیستم کنترل قفل به وسیله گروه خونی فردی یا شخصی اپراتور و مواردی دیگر همچون شناخت از طریق مردمک چشم خواهد بود.

امکانات امنیتی درب خزانه مدل SND – 3150

این سیستم همان طور که پیش تر عنوان نمودیم یکی از مجهز ترین مدل های درب خزانه از نظر سیستم های امنیتی می باشند. این درب تحت عنوان SND – 3150 از نظر کارشناسان یکی از بهترین و مجهز ترین درب های خزانه محسوب می گردد. این درب علاوه بر استفاده از قفل های ترکیبی مکانیکی و الکترونیکی، ترکیبی اثر انگشتی یا مکانیکی، و همچنین ترکیبی های مدل دیگر، دارای سیستمی منحصر به فرد نیز می باشد که شما می توانید از آن ها به خوبی یاد نمایید.

سیستم مدرن و مخصوص این مدل از درب خزانه استفاده از قفل های جانبی ای اضافی می باشد که قادر به شناسایی حرکت بوده و به محض شناسایی حرکتی اضافی و یا ناشناس و حتی حرکتی که به دستگاه معرفی نشده است، سریع سیستم امنیتی آن فعال گردیده و باعث می شود تا قفل های اضافی ای که در این سیستم تعبیه شده است فعال گردند. به عبارت دیگر، این مدل از قفل ها بسیار هوشمند بوده و به محض فعال شدن می توانند قفل شده و حتی شما موفق به باز کردن قفل های معمول سیستم گردید، این قفل ها به میزانی دارای امنیت می باشند که می توانید با خیال راحت به آن اعتماد نمایید.

درب شیشه ای خودکار سیستم درب خزانه SND – 3150

این سیستم دارای دربی خودکار است که به صورتی شیشه ای می باشد، این درب به صورتی تنظیم شده است که به طور خودکار بسته شده و می تواند به صورتی مانع از ورود و خروج اضافی گردد، این درب به صورتی است که کنترل آن به وسیله فشردن یک کلید کنترل می گردد، یعنی با فشار دادن این کلید درب شیشه ای بسته شده و با فشردن آن باز خواهد شد. البته سیستم هوشمندی نیز در این درب شیشه ای تعبیه شده است که در صورتی که شما آن را باز نمایید، و فراموش کنید که ببندید، پس از طی زمانی مشخص به صورتی خودکار بسته خواهد شد.

ویژگی های درب شیشه ای مجهز شده به درب خزانه مدل SND – 3150

این مدل درب شیشه ای البته دارای سیستمی اضافی نیز می باشد که در صورت فشردن کلید باز شدن به صورتی کاملا خودکار فعال می گردد، این سیستم باعث می شود تا در صورتی که فرمان بسته شدن درب از سوی افراد صادر نگردید، وارد عمل گردیده (پس از طی زمانی خاص و مشخص) و باعث بسته شدن درب گردد. البته می توان به صورتی دلبخواهی نیز سنسوری اضافی به آن متصل ساخت که پس از مدت زمانی مشخص منجر به گشوده شدن درب نیز گردد، این امر می تواند در صورت بروز مشکل در سیستم قفل درب باعث رهایی افراد داخل شیشه گیر افتاده گردد. در کل مزیت بزرگی که نصب این درب شیشه ای به درب خزانه ما خواهد افزود در کل این خواهد بود که این مدل درب شیشه ای که به درب خزانه اضافه شده است می تواند منجربه افزایش میزان یا سطح امنیتی کلی دستگاه و سیستم امنیتی آن گردیده و خود می تواند از میزان تخطی ها و تجاوز های افراد به میزان بسیار زیادی به کاهد.

درب خزانه ای با بهره گیری از یک درب اضطراری

در این مدل از درب خزانه به نام درب خزانه مدل SND – 3150 دربی اضطراری در وسط درب اصلی در نظر گرفته شده است. این درب دقیقا در وسط آن ما در نظر گرفته شده و می تواند به صورت کشویی باز و بسته گردد. این درب می تواند فضایی اختصاصی را برای افزاد به وجود آورد و در سریع ترین زمان ممکن نیز باز و بسته گردد. البته می توان در هنگاو و زمان اضطراری از آن به عنوان دربی برای پوشانیدن محیط و یا تغییر جهت توجه سارقان نیز استفاده نمود.