• آدرس:کیلومتر 17 اتوبان ساوه خروجی جاده شهریار بسمت سراه ادران دور برگردان اول بسمت اتوبان ساوه
  • موبایل:09128636413 - 09123470325
  • تلفن:56572661
تماس با جواهران باکس 
گاوصندوق زیر ویترینی

گاوصندوق زیر ویترینی

گاوصندوق زیرویترینی

شرکت جواهران باکس افتخار دارد تا بهترین و با کیفیت ترین نوع از گاوصندوق زیر ویترینی را در سرتاسر کشور عزیزمان تولید و توزیع می نماید. خدمات پس از فروش و همچنین کیفیت به کار گرفته شده در گاوصندوق های تولیدی شرکت جواهران باکس همگی در سطح کشور بهترین و بالاترین (اگر نگوییم بالاترین حداقل از میان بهترین و بالاترین ها) به شمار می رود. گاوصندوق ها امروزه در اقتصاد جایگاه بسیار بالا و چشمگیری را به خود اختصاص داده اند.

با موفقیت ها و رشد اقتصادی کنونی که جهان در آن به سر می برد، امکان تمایل به سرقت به میزان بسیار زیادی نیز افزایش یافته است، لازم است خاطر نشان نیز نماییم که در کنار رشد اقتصادی عامل دیگری نیز در کنار آن به میزان بسیار زیادی رشد یافته است و آن نیز فاصله طبقاتی می باشد، در واقع باید بزرگ ترین دلیل رشد موارد و تعدد سرقت ها را در رشد همین عامل معرفی نماییم. با لزوم استفاده از گاوصندوق ها، به طبع آن در کار و شیوه عمل سرقت ها از سوی سارقان نیز پیشرفت ها و تغییراتی مشاهده گردید، در واقع رشد در هر کدام سبب می شد تا سمت دیگر نیز به طریقی رشد و پیشرفت را در کار و تولید خود تجربه نماید. این روند امروزه به حدی رسیده است که تقریبا می توان به جرات ادعا کرد که گاوصندوق های امروزی که دارای استاندارد بوده و از روی اصولی مشخص ساخته می گردند، به مراتب نه تنها از مدل های قدیمی تر آن ها بهتر و با اطمینان تر می باشند، بلکه حتی می توان این ادعا را داشت که سرقت و احتمال سرقت از گاو صندوق های امروزی تقریبا به صفر رسیده است.

گاوصندوق و طلا فروشی ها

با شروع قرن نوزدهم و همچنین وقوع انقلاب صنعتی در اواسط قرن نوزدهم، دو شغل به میزان بسیار زیادی مورد توجه و هدف اصلی سارقان قرار گرفتند، طلا فروشی ها و بانک ها. این دو بخش اصلی اقتصادی که به میزان بسیار زیادی می توانند دارایی های ارزشمند بسیار زیادی را نیز در مواردی در خود جای داده باشند، برای سارقان ارزش ریسک سرقت کردن را همیشه دارا بوده اند. به همین دلیل آن ها تبدیل به مشتریان درجه اول تولید کننده گان گاوصندوق گردیدند. در طی این سال ها از آن زمان تاکنون، گاوصندوق های بسیار زیادی برای هر یک از آن ها تولید شده است. برخی مدل ها بسیار جالب و حتی تعجب برانگیز نیز بوده است. گاوصندوق های بانکی و یا گاوصندوق طلافروشی در طی این سال ها بارها تغییرات بسیار زیادی را نیز در خود دیده اند. می توان برای اشاره به مدل هایی از گاوصندوق ویترینی و گاوصندوق آسانسوری برای طلا فروشی ها و خزانه و درب خزانه نیز برای بانک ها اشاره داشت که از نمونه های بسیار رایج گاوصندوق مخصوص بانک ها و طلا فروشی ها می باشند.

گاوصندوق ویترینی

گاوصندوق ویترینی از جدیدترین مدل های وارد بازار شده به حساب می ایند، مدل های جدید تر آن ها البته گاوصندوق آسانسوری می باشند. با ورود و پیدا کردن جایگاهی ثابت در طلافروشی ها توسط گاوصندوق ها، این مشکل به منصه ظهور رسید که طلا فروشی ها مدت زمان بسیار زیادی را لازم خواهد بود تا صرف چیدن ویترین خود در ساعت ابتدایی ورود خود به مغازه بوده و همچنین در ساعات پایانی و خروج خود نیز نیازمند باز چیدن و جمع کردن ویترین بوده و آن را البته لازم بود تا دوباره در گاو صندوق قرار داده تا از این طریق بتوانند دارایی های خود را حفظ نمایند. در واقع لازم است عنوان نماییم که گاوصندوق ویترینی برای شما دو وظیفه را به صورتی هم زمان به انجام می رسانند. آن ها هم نقش ویترینی مرتبط و منظم و بسیار شیک و زیبا را برای واحد طلا فروشی شما ایفا کرده و هم این که به عنوان یک گاو صندوق برای فروشگاه شما عمل کرده و می توانند به میزان بسیار زیادی در افزایش سطح امنیت فروشگاه شما نقش داشته باشند.

گاوصندوق زیر ویترینی

گاوصندوق زیر ویترینی از جمله مدل های قدیمی گاوصندوق برای فروشگاه های طلا فروشی به شمار می رود، این مدل از گاو صندوق ها مطابق با مطالبی که در بخش قبلی عنوان نمودیم، به میزان بسیار زیادی وقت گیر و در عین حال جاگیر می باشند، معمولا اندازه بدنه آن ها نسبت به سایر انواع گاوصندوق در ابعادی به مراتب بزرگ تر بوده و در ضمن زمان زیادی نیز فرد فروشنده لازم خواهد داشت تا طلا های خود را به صورتی روزمره از ویترین جمع آوری نموده و در گاو صندوق جای دهد.

و فردا نیز در ساعات اولیه به همین میزان زمان نیاز دارد تا طلاها را مجددا از گاو صندوق خارج کرده و یکبار دیگر در ویترین به چیند. این کار نه تنها می تواند موجب آسیب رسیدن به طلا ها و یا گم شدن آن ها گردد، بلکه حتی می تواند موجب آسیب رسیدن به قالب های نگهداری طلا ها بر روی ویترین نیز البته در بلند مدت گردد.

قیمت گاوصندوق

قیمت گاوصندوق با توجه به اندازه و ابعاد آنها تعیین میگردد، به طوریکه هر اندازه و وزن دستگاه بیشتر باشد، به همان اندازه نیز قیمت افزایش پیدا خواهد نمود.علاوه براین، نوع تجهیزات جانبی که برای افزایش امنیت و کارایی برای گاوصندوق استفاده میشود، می تواند بر قیمت آنها تاثیر داشته باشد.

تفاوت گاوصندوق زیر ویترینی با سایر انواع گاو صندوق ها

گاوصندوق زیر ویترینی دارای ساختار و بدنه ای مخصوص به خود بوده و همین ویژگی ها باعث می شود تا به خصوص با گاو صندوق های خانگی تفاوت های بسیار عمده ای را دارا باشند. بدنه گاوصندوق زیر ویترینی دارای ساختاری با قدرت و استحکام بیشتر و هم چنین لایه هایی بزرگ تر آن ها نسبت به گاو صندوق های خانگی می توانند از جمله مهم ترین دلایل این تفاوت باشند.

ابعاد گاوصندوق زیر ویترینی از اکثر مدل های گاو صندوق خانگی بزرگ تر بوده و نوع آلیاژ به کار گرفته شده در این مدل از گاوصندوق ها نیز دارای استحکام و قدرتی به مراتب بیشتر می باشد. از جمله مهم ترین تفاوت های گاو صندوق زیر ویترینی با گاوصندوق آسانسوری را باید در متحرک بودن گاوصندوق آسانسوری شناسایی نمود. گاوصندوق زیر ویترینی در ضمن از نظر وزن و اندازه در ابعادی به مراتب کوچک تر از گاوصندوق اسانسوری می باشند.

مزایای گاوصندوق زیر ویترینی

معمولا یک دیدگاه و باور غلط در میان عامه مردم رواج یافته است که هر چقدر گاو صندوق دارای اندازه ای بزرگ تر و هم چنین وزنی بیشتر باشد، سرقت از آن نیز کاری سخت تر و مشکل تر به شمار خواهد رفت. معمولا طلا فروش ها دارایی های ارزشمند خود را در گاو صندوق ها قرار می دهند، و شب هنگام و یا ساعات پایانی که محل کار خود را ترک می کنند و تا زمان شروع به کار فردی خود، معمولا مدت زمانی میان 12 تا 14 ساعت سارقان زمان خواهند داشت تا موفق به گشودن درب گاو صندوق گردند، در صورتی که طی این مدت گاو صندوق قادر به ارائه مقاومت از سوی خود گردد، می تواند به راحتی در مقابله با سارقان به موفقیت دست یافته و آن ها را دست خالی روانه درب خروج نماید.

باید این باور اشتباه را به این صورت تصحیح نمود که مبنی و میزان قدرت یک گاوصندوق به اندازه و ابعاد ان به تنهایی بستگی ندارد، بلکه موضوعاتی هم چون استحکام بدنه، میزان مقاومت آن در برابر ضربه، حرارت، و هم چنین اب است که می تواند تا حد بسیار زیادی میزان مقاومت و استحکام گاو صندوق را به خوبی به ما نشان دهد.

قیمت گاوصندوق طلا فروشی

گاوصندوق طلا فروشی در واقع از محصولات بسیار پر طرفدار در اصنافی همچون صرافی و طلا فروشی، نقره فروشی، بدلیجات و مواردی از این دست به شمار می روند. ان ها علاوه بر یک گاوصندوق مطمئن بودن، می تواند نقش یک ویترین زیبا و منظم را نیز برای شما بازی نمایند.

شرکت جواهران باکس در محصولات گاوصندوق طلا فروشی خود از بالاترین و به روز ترین پیشرفت ها و تکنولوژی های روز دنیا استفادده کرده و تلاش بسیار زیادی دارد تا محصولات خود در زمینه گاوصندوق طلا فروشی را به صورتی هر چه بهتر و کامل تر ارائه نماید.

از آن جایی که ما نیز در تهیه و تولید گاوصندوق های خود نیازمند خرید و تهیه مواد اولیه آن می باشیم و برای این کار نیازمند انجام هزینه هایی جانبی زیادی نیز خواهیم بود، به همین خاطر، قیمت گاوصندوق طلا فروشی در چند ساله اخیر به شدت افزایش یافته است، از آن جایی که این قیمت ها به هیچ عنوان پایداری ندارد، از عنوان قیمت گاوصندوق آسانسوری به صورت صریح و مستقیم معذور می باشیم، به همین دلیل شما مشتریان محترم و علاقه مندان می توانید جهت اطلاع از جدیدترین قیمت ها، با کارشناسان و یا بخش روابط عمومی شرکت تماس حاصل فرمایید.

گاوصندوق زیر ویترینی شرکت جواهران باکس

گاوصندوق زیر ویترینی تولیدی شرکت جواهران باکس از بالاترین استاندارد های روز جهان برخوردار بوده و با اطمینان می گوییم که در مقابل هیچ حادثه ای تا کنون اتفاقی برای محصولات این شرکت رخ نداده است. گاوصندوق های تولیدی شرکت جواهران باکس به طور کلی و همچنین گاوصندوق زیر ویترینی تولیدی این شرکت به طور خاص، از بالاترین و بهترین کیفیت ممکن برخوردار بوده و آلیاژ به کار گرفته شده در گاوصندوق های تولیدی این شرکت دارای بهترین ساختار و استحکام ممکن می باشند. نکته ای که باید در این جا بدان اشاره کرد، این مطلب خواهد بود که در ساخت و تولید و هم چنین طراحی گاوصندوق زیر ویترینی شرکت جواهران باکس همیشه و در هر حال به مشتری اندیشیده و نیاز ها و شرایط وی را در نظر خواهد گرفت (معمولا در تولید گاو صندوق های زیر ویترینی همواره این مشتری است که شکل گاو صندوق و ابعاد آن را تعیین کرده و در اختیار تولید کننده قرار می دهد).

ویژگی های گاوصندوق زیر ویترینی شرکت جواهران باکس

گاوصندوق زیر ویترینی تولیدی شرکت جواهران باکس دارای ویژگی هایی منحصر به فرد بوده که باید مهمترین این ویژگی ها را دلخواه مشتری و متناسب با نیازهای اعلام شده از سوی وی دانست. از جمله مهمترین دلایل مهم از برتری گاوصندوق زیر ویترینی شرکت جواهران باکس، قابل تنظیم بودن فاصله میان طبقات گاوصندوق زیر ویترینی تولیدی شرکت جواهران باکس می باشد. بر روی درب گاوصندوق زیر ویترینی شرکت جواهران باکس از قفل هایی با بالاترین کیفیت استاندارد روز جهان بهره گرفته شده است. معمولا بر روی درب های گاوصندوق ها (در تمامی انواع گاوصندوق ها) امروزه سعی می شود از قفل های ترکیبی بهره گرفته شود.

درب گاوصندوق زیر ویترینی

معمولا سعی بر این است تا گاوصندوق زیر ویترینی به صورت دو درب ساخته شوند. به طور معمول از درب های دارای لولا جهت باز و بسته شدن بر روی گاوصندوق های زیر ویترینی بهره گرفته می شود. بر روی هر درب سعی می شود از یک قفل مجزا (در صورت بهره گیری از قفل ترکیبی از یک قفل ترکیبی مجزا) و هم چنین از یک دستگیره بسیار مستحکم و دارای میزان مقاومت بسیار بالا استفاده می شود.

مشخصات گاوصندوق زیر ویترینی

ابعاد گاو صندوق به طور معمول در حدود 50 سانتی متر عرض، 110 سانتی متر طول و هم چنین 50 سانتی متر ارتفاع می باشد.وزن این گاوصندوق ها به دلیل بهره گیری از بدنه و ساختاری بسیار محکم و هم چنین الیاژی بسیار قدرتمند و در ضمن استفاده از بتون در لایه های میانی ساختاری آن علی الخصوص قسمت درب، وزن این گاوصندوق چیزی در حدود یک تن خواهد بود که البته بنا به درخواست مشتری می توان به میزان این عدد مقادیری کم و زیاد اضافه و کاهش نیز داد. نوع قفلی که بر روی درب این مدل از گاوصندوق ها به کار گرفته می شود از نوع قفل ترکیبی خواهد بود، معمولا قفل های ترکیبی را به صورت ترکیبی از یک قفل دیجیتال و هم چنین یک قفل مکانیکی یا همان دستی به کار می گیرند.