• آدرس:کیلومتر 17 اتوبان ساوه خروجی جاده شهریار بسمت سراه ادران دور برگردان اول بسمت اتوبان ساوه
  • موبایل:09128636413 - 09123470325
  • تلفن:56572661
تماس با جواهران باکس 
درب خزانه

درب خزانه با طرح های سفارشی

شرکت جواهران باکس افتخار دارد تا در زمینه تهیه و تولید و هم چنین طراحی درب خزانه از نوع معمولی و هچنین با کیفیت ترین و بهینه ترین گاوصندوق آسانسوری از نوع معمولی و یا ویترینی با از نظر قیمتی به شما مشتریان محترم در سرتاسر کشور عزیزمان ارائه نماید.

شرکت جواهران باکس با بهره گیری از کادری بسیار مجرب و بالاترین استاندارد های ممکن در زمینه طراحی و تولید درب خزانه محصولاتی با کیفیتی در حد جهانی را به شما مشتریان محترم ارائه نماید. از دیگر مزایایی که از سوی شرکت جواهران باکس ارائه می گردد، خدمات پس از فروشی کامل با بالاترین میزان خدمات ممکن است که می توانیم این چنین ادعا نماییم که مشتریان ما می توانند بدون کمترین نگرانی ای بهترین خدمات ممکن را در زمینه تهیه و تولید و طراحی آن در ابعاد و طرح های مختلف دریافت دارند.

درب گاوصندوق جهت محافظت از اموال و دارایی های مهم طراحی شده اند. مشخصات فنی این درب ها براساس محل قرارگیری و میزان امنیت مورد نیاز متغیر است و طبق درخواست مشتری طراحی و ساخته می شوند. درب گاوصندوق دارای تکنولوژی بالا و ساخت بسیار دقیقی بوده و به جرات می توان گفت که شرکت جواهران باکس یکی از تولید کنندگان برتر این محصول با استانداردهای جهانی در ایران است.

درب خزانه با طرح های هنری

به صورت سفارشی و دلخواه درست شده آیا درصدد یافتن درب خزانه سفارشی و دلخواه می باشید؟ در این صورت، بهترین گزینه برای شما مراجعه به کارشناسان مجرب جواهران باکس می باشد. کارشناسان مجرب حواهران باکس به شما کمک می نمایند تا بهترین درب خزانه ایده آل شما را که متناسب با نیاز ها و موارد دلخواه شما می باشد را با بالاترین استاندارد ها و هم چنین بهترین کیفیت چه در منزل و چه در محل کار به شما ارائه می نمایند. آن ها در کنار تولید و طراحی بهترین و با کیفیت ترین نمونه های ممکن در این خصوص، قادرند تا محصولات را با طرح ها و رنگ آمیزی های مخصوص و مورد نظر شما نیز ارائه نمایند. شما حتی می توانید از طریق طراحی و رنگ آمیزی محصول خود به صورت دلخواه، درب خزانه مورد نظر خود را با رنگ آمیزی و یا طرح های مورد نظر خود ارائه نماید. شما می توانید بر روی سطح آن خود لوگو و یا آرم شرکت خود و یا ارم و مارک های مورد علاقه خارجی خود را هک نیز نمایید.

طرح نخست درب خزانه

طرحی بسیار زیبا به رنگ مشکلی که با تزیینات رنگی مختلف تزیین شده است. شما می توانید نماد و یا آرم شرکت خود و یا هر مارکی را که می خواهید در این میان به کار گرفته و با کمک این مدل از تزیینات شکل و تصویری بسیار زیبا را در محصول خود به راحتی درج نمایید. ترکیب رنگ مشکی با رنگ نارنجی واقعا تصویری خیالی و تقریبا با بار ترس آمیز را به شما ارائه می دهد. این مدل استفاده از ترکیب رنگ ها بر روی این مدل از درب های خزانه می تواند به آن ها شکل و طرحی بسیار پر طرفدار را بخشیده و موجب گردد تا شما هر چه بهتر بتوانید محصولی با زیبایی بیشتر را در اختیار خود در آورید. نمای زیر تصویری از نزدیک تر از نمایش لوگوی مورد نظر مشتری بر روی سطح درب می باشد، شما می توانید به راحتی با استفاده از این طراحی لوگوی مورد نظر خود را به صورتی هر چه بیشتر و بهتر به رخ بازدید کننده طرح بکشانید. تصویر 2

درب خزانه مدل فورت ناکس (Fort Knox)

درب خزانه فورت ناکس یکی از پر طرفدار ترین و جالب ترین و در عین حال زیبا ترین مدل های آن محسوب می گردد، این طرح در سه رنگ متفاوت طراحی می شود، زیبایی و طراح های مختلف و رنگ های متنوع آن باعث می شود تا این مدل از درب  خزانه بتوانند تا حدودی نقش درب های ایمنی را نیز برای منازل ایفا نمایند.

درب خزانه مدل فورت ناکس  

شما در انتخاب این مدل از درب ها می توانید دامنه انتخاب بسیار زیادی را نیز در اختیار خود داشته و به بهترین حالت ممکن درب مورد علاقه خود را که در واقع با شرایط مورد نظر شما تطابق داشته و به آن به میزان بسیار زیادی علاقه مند بوده اید را به دست بیاورید. این مدل از درب ها به دلیل داشتن سه رنگ مختلف، می توانند تقریبا در هر محیطی، در صورتی که البته قصد استفاده از آن به صورت درب ایمنی را داشته باشید، به کار گرفته شوند. این مدل از درب های خزانه واقعا درب هایی بسیار کار امند و ایمن محسوب می گردند.

درب خزانه با قفل های تسمه ای

این نیز می تواند نوعی درب ایمن تلقی گردد تا این که یک درب خزانه تنها، به عبارت دیگر می توان از این مدل از آن هم به عنوان درب خزانه بهره گرفته و هم به عنوان یک درب ایمن.

درب خزانه با قفل های تسمه ای  

استفاده کردن از تسمه خود باعث شده است تا شیوه باز و بسته شدن آن از میزان امنیت به مراتب بیشتری بهره گرفته و بتوان از آن به عنوان یکی از بهترین مدل های آن یاد کرد.

درب خزانه مخصوص خزانه های متحرک

ما انواع مختلفی از خزانه ها را دارا می باشیم، یکی از این مدل ها یا انواع ها را باید خزانه متحرک بنامیم. این مدل از درب ها در واقع از دو لایه درب تشکیل شده اند، یکی خود درب اصلی خزانه محسوب می گردد، و دیگری دربی است که در داخل این درب قرار داشته و شباهت بسیار زیادی به درب های زندان دارد.

 

درب خزانه مخصوص خزانه های متحرک

خزانه های متحرک که در این جا قصد معرفی درب های آن ها را دارا می باشیم، نوع خاصی از خزانه ها محسوب می گردند که از لایه دیواره ای اضافی نیز علاوه بر درب اضافی تشکیل می گردند. اندازه و مقیاس های این مدل از درب ها همیشه از سوی خود مشتری عنوان می گردد. یعنی مشتریان هستند که بر اساس میزان فضای مورد نیاز و یا اولویت های منحصر به فرد آن ها است که معرفی می شود.

مزیت درب خزانه مخصوص خزانه های متحرک

مزیت بزرگ این مدل از خزانه ها را باید به صرفه بودن آن ها از نظر حمل و نقل و سنگینی آن ها دانست، این مدل از درب های خزانه و خود خزانه آن ها به علت بخش بخش بودن و جدا گانه به فروش رسیدن، کار را در هنگام حمل و نصب بسیار ساده می سازند، می توان به راحتی آن ها را جداگانه به محل مورد نظر حمل کرده و هر کدام را در جای خود متصل نمود. در واقع در کنار همه موارد آن ها، نصب آن ها به نیروی به مراتب کمتری نیاز داشته و زمان کمتری را نیز از ما اشغال خواهد کرد.

از نظر اقتصادی نیز به مراتب به صرفه تر و عملی تر محسوب می شود. درست است که این مدل از گاوصندوق ها، گاوصندوق هایی با ابعاد دلخواه شناخته می شوند، ولی نباید فراموش کرد که برخی از سایز ها هستند که نسبت به بقیه اندازه ها تا حدود زیادی طرفدار بیشتری را به خود اختصاص می دهند، این سایز ها در اندازه یا قطر ضخامت فلز 40 میلی متری، 60 میلی متری و 80 میلی متری محسوب می شوند. قسمت داخلی آن ها گاوصندوق های متحرک معمولا از فلزاتی با کیفیت ساخته شده و کیفیت ساخت آن ها دارای استانداردی در سطحی بسیار بالا می باشد. عملکرد این مدل از درب های خزانه دقیقا مشابه با سایر انواع درب های خزانه می باشند، در واقع این ها نیز درست همانند تمامی انواع درب های خزانه ضد سرقت، ضد حرارت، ضد آتش، ضد سیل، و ضد ضربه می باشند.

درب خزانه مدل درب های خزانه زیر پله ای

درب خزانه شبیه درب های معمولی بوده و می تواند موجب تردید سارقان گردیده و آن ها را به این اشتباه اندازد که یک اتاق معمولی در پشت این درب ها تعبیه شده است. این مدل از درب های خزانه دارای زیبایی بسیار زیادی بوده و می توانند به میزان بسیار زیادی باعث زیبا تر به نظر رسیدن درب ها و فضای داخلی منزل شما نیز گردند. نوع ساخت و مواد اولیه به کار گرفته شده در این مدل از درب ها به میزان بسیار زیادی دارای کیفیت سطح بالایی می باشد. همین استفاده از موادی درجه یک و هم چنین تکنولوژی درجه یکی که در این مدل از درب ها به کار گرفته شده است، دارای قیمتی بسیار زیادی می باشد.

قیمت درب خزانه

قیمت این مدل از درب خزانه که عمدتا درب هایی با کیفیت بالا و استاندارد های سطح جهانی می باشند، در بازار های جهانی چیزی در حدود 4 هزار تا 15 هزار دلار می باشد که قیمت سطح بالایی محسوب می شود. نسبت به مواد درجه یکی که در این مدل از درب ها به کار گرفته شده و میزان امنیت بالایی که این مدل از درب های خزانه برای شما به ارمغان می اورند، واقعا این سطح قیمت می تواند مقرون به صرفه باشد.

درب خزانه مدل دی دبلیو (DW)

این یکی از بهترین، سنگین ترین و پر قدرت ترین مدل های درب خزانه ای است که تا کنون در جهان ساخته شده است. درب خزانه مدل دی دبلیو در یک بانک در شهر بوستون ایالات متحده آمریکا به کار گرفته شده است. این درب به صورتی خاص و ویژه ساخته شده است.

درب خزانه مدل دی دبلیو

شکل ظاهری این درب با تمامی درب های خزانه دیگر متفاوت بوده و ظاهری بسیار رویایی را به ان اختصاص داده است. ساختار این درب نیز از نظر بزرگی و اندازه در ابعادی بسیار حجیم ساخته شده است. این مدل از درب های خزانه که البته تنها یک مدل از آن تا کنون در جهان ارائه شده است، از ایمن ترین و مطمئن ترین درب هایی محسوب می گردند که تا کنون وارد جهان واقعی شده اند.

درب خزانه اشرافی

درب خزانه به رنگی طلایی بسیار زیبا و با کیفیتی بسیار مطلوب، این دل از درب های خزانه دارای ساختاری بسیار قدرتمند می باشند. جنس بدنه آن ها از فولادی بسیار مستحکم بوده و در آن ها از آب طلا نیز استفاده می شود. کیفیت ساخت آن ها بسیار فوق العاده است، به میزان بسیار زیادی دارای استقامت بالا بوده و تقریبا ضد ضربه کامل خواهند بود. نقش های برجسته و کنده کاری های روی آن بسیار زیبا و بسیار هنرمندانه ساخته شده اند.

یکی از علل قیمت بسیار بالای این سبک از درب های خزانه علاوه بر به کاری گیری آب طلا بر روی سطح آن، را می توان استفاده از همین اب طلا کاری های معمولی روی ان دانست. به علت استفاده از عنصر طلا بر روی سطح این مدل از درب ها می توان ادعا داشت که این درب ها در برابر هیچ ماده شیمیاییی ای دارای نقطه ضعف نمی باشند.