• آدرس:کیلومتر 17 اتوبان ساوه خروجی جاده شهریار بسمت سراه ادران دور برگردان اول بسمت اتوبان ساوه
  • موبایل:09128636413 - 09123470325
  • تلفن:56572661
تماس با جواهران باکس 
گاوصندوق آسانسوری ضد آب و نسوز

گاوصندوق آسانسوری ضد آب و نسوز

گاوصندوق آسانسوری دارای میزان امنیت بسیار بالایی بوده و می تواند در هر طلافروشی ای حضوری پر فایده را از خود به جا بگذارد. در واقع تقریبا تمامی طلا فروشان ارزش و قدر آن را دانسته و برای آن ارزش بسیاری را نیز قائل می باشند. می توان از این مدل از گاوصندوق ها البته در ادارات و حتی منازل نیز استفاده نمود، ولی در کل بهترین مکان و به صرفه ترین مکان جهت این مدل از گاوصندوق ها را باید همان طلا فروشی ها دانست، زیرا بهترین وسیله ممکن برای طلا فروشان محسوب می گردد. این مدل از گاوصندوق ها تحت عنوان گاوصندوق آسانسوری تقریبا به صورتی طراحی می شوند که برای طلا فروشان می توانند بهترین وسیله ممکن لقب بگیرند. 

در این مقاله قصد داریم تا به بیان نقاط قوت و ضعف گاوصندوق آسانسوری پرداخته و آن را مد نظر قرار دهیم. سعی شده است در این مقاله موارد ریزکاری گاوصندوق آسانسوری را به صورتی کاملا خلاصه توضیح داده و در رابطه با هر یک از موارد در این جا بطوری مختصر توضیحاتی را نیز ارائه داده تا بتوانیم این مقاله را تبدیل به مقاله ای مناسب و پر محتوی برای مخاطبان خود نموده و تقریبا تمامی پرسش های آن ها را تا آن جا که امکان دارد پاسخ دهیم.

مزایای گاوصندوق آسانسوری

مزایایی که همیشه از داشتن این مدل گاوصندوق به دست خواهید آورد، یکی از بهترین و بزرگ ترین مزایایی که از داشتن گاوصندوق آسانسوری همواره حاصل خواهد آمد را باید دور نگه داشتن دارایی ها که در این جا غالبا منظور از دارایی ها جواهرات و طلا می باشد از آسیب ها به انواع و اقسام مختلف خواهد بود.  این مدل گاوصندوق ها نه تنها دارایی ها و اسناد گران بهای شما را سالم نگه خواهند داشت (می توانند جواهر آلات شما را هر روز سالم نگه داشته و در پایان روز نیز آن ها را به کمک همین گاوصندوق آسانسوری در گوشه ای پنهان سازید). از امکانات جانبی آن ها می توان به پنهان شدن آن ها از دید، داشتن لایه های محافظتی بیشتر جهت جلوگیری از آسیب های عمدی یا سهوی، و موارد بسیار زیاد دیگر دانست. مثلا به خوبی می توانند دارایی های ارزشمند شما مانند طلا و جواهرات را از آسیب هایی همچون سیل و زلزله محافظت نمایند. البته جدای از کاهش خطر سرقت که اصلی ترین منظور از خرید این مدل از گاوصندوق ها می باشد.

گاوصندوق آسانسوری ضد آب و ضد آتش

تعداد زیادی از انواع مختلفی از صندوق ها هستند که ادعا می شود که مقاومت بسیار زیادی را در برابر حرارت از خود نشان می دهند، یا به قول معروف ضد آتش هستند، البته در رابطه با آب نیز همین قاعده صدق می نماید، تعداد زیادی از انواع مختلفی از گاوصندوق ها وجود دارند که تاکنون وارد بازار گردیده اند، و تمامی آن ها نیز ادعای ضد آب خوب بودن را دارا می باشند.

 

گاوصندوق آسانسوری ضد آب و ضد آتش

ولی گاوصندوق اسانسوری به دلیل ماهیت خود دارای کارکرد های بسیاری می باشند، آن ها به دلیل پنهان شدن در نقطه ای دیگر، می توانند به خوبی در برابر حریق و آتش سوزی مقاومت داشته باشند و از این نظر می توان ادعا داشت که بهترین آیتم و یا انتخاب در میان تمامی انواع گاوصندوق ها محسوب می گردند.

آیا گاوصندوق آسانسوری در برابر سیل آب نیز مقاوم می باشند؟

به علت پنهان شدن در محیطی که معمولا پایین تر از سطح زمین است ممکن است این تصور پیش آید که در برابر سیل آب نمی توان چنین ادعایی را به جرات بیان داشت. ولی باید عنوان نمود که آن ها در برابر سیل آب نیز دارای توانمندی های بسیار دیگری می باشند. درست است که در نقطه ای پایین تر از سطح زمین معمولا قرار می گیرند، ولی سعی می شود این مدل از گاوصندوق آسانسوری را از آلیاژ هایی ساخت که توانایی مقاومت زیادی در برابر قدرت فرسایشی و نفوذ پذیری آب از خود نشان داده و قادر باشند تا به بهترین شکل ممکن در آن مقاومت نموده و اجازه نفوذ و ورود آب را به هیچ عنوان به داخل خود نداده و وسائل خود را از این نظر مصون نگهدارند.

قیمت گاوصندوق

قیمت گاوصندوق با توجه به اندازه و ابعاد آنها تعیین میگردد، به طوریکه هر اندازه و وزن دستگاه بیشتر باشد، به همان اندازه نیز قیمت افزایش پیدا خواهد نمود.علاوه براین، نوع تجهیزات جانبی که برای افزایش امنیت و کارایی برای گاوصندوق استفاده میشود، می تواند بر قیمت آنها تاثیر داشته باشد. 

گاوصندوق آسانسوری یک مانع بزرگ در جلوی پای سارقان محسوب می گردد

گاوصندوق آسانسوری در هر جا و مکانی که باشد، در هر شغلی که به کار گرفته شود، می توانیم به شما اطمینان دهیم که هیچ سارقی مگر آن که کلید آن را در اختیار داشته باشد، قادر به نفوذ به داخل آن نخواهد بود و در کل از نظر امنیتی اگر نگوییم بهترین، ولی می توانیم ادعا داشته باشیم که یکی از بهترین گاوصندوق های تولید شده در حال حاضر محسوب می گردد. این گاوصندوق آسانسوری ضد سرقت، یکی از ایمن ترین کلید ها را در اختیار داشته و واقعا می تواند بهترین حفاظ ممکن برای محافظت از دارایی های ارزشمند شما (در مغازه های طلا فروشی منظور طلا ها و جواهرات آلات آن ها) خواهد بود. در واقع هنگامی که دارایی های خود را داخل یک گاوصندوق آسانسوری قرار دهید، سارق دیگر قادر به دسترسی پیدا کردن به آن ها به هیچ طریق ممکنی نخواهد بود.

گاوصندوق آسانسوری بهترین نگهدارنده اسناد اطلاعاتی

البته درست است که تا 90 درصد از کاربرد های این گاوصندوق فوق العاده به کسب و کار های طلا فروشی اختصاص پیدا می کند، ولی با این حال، یک محصول بسیار شاخص برای نگهداری از اطلاعات و یا حتی اسناد و اوراق بهادار نیز محسوب می شود.

 

گاوصندوق آسانسوری بهترین نگهدارنده اسناد اطلاعاتی

در واقع به دلیل داشتن سه خصوصیت بسیار جالب ضد سرقت بودن، ضد آب یا سیل بودن و در نهایت ضد حرارت یا همان ضد حریق بودن، می توان به این مدل از گاوصندوق ها لقب بهترین نگهدارنده اسناد کاغذی و اوراق بهادار را نیز اختصاص داد. یکی دیگر از مزایای بزرگ آن آسانسوری بودن و این که می تواند در جایی پنهان از دید باقی بماند دانست.

این خود می تواند یک مزیت بسیار ارزشمند نیز در کنار سایر مزایای گاوصندوق آسانسوری لقب بگید. می توان کاربری دیگری را نیز برای این مدل از گاوصندوق آسانسوری تعریف کرد، این مدل از گاوصندوق ها می توانند در کسب و کارهایی که در آن ها میزان جابجایی و رد و بدل شدن پول نقد بسیار زیاد است نیز به کار گرفته شوند. در واقع شما به کمک این گاوصندوق آسانسوری به راحتی می توانید مقدار زیادی پول نقد را برای حمل آن در زمانی مناسب به بانک نگهداری نموده و با خیالی راحت آن ها را در داخل مغازه و یا حتی منزل شخصی خود نیز نگهداری نمایید.

نکات مهم در خرید گاوصندوق آسانسوری

درست است که موضوع این مقاله گاوصندوق آسانسوری می باشد، ولی باید به این نکته ریز نیز اشاره داشت که به هر حال، گاوصندوق آسانسوری همان گونه که از نام آن هویداست، نوعی گاوصندوق محسوب گردیده و در کل می توان صفات مختلف گاوصندوق ها را برای آن نیز باز شمرد.

 

نکات مهم در خرید گاوصندوق آسانسوری

در کل در صورتی که قرار به خرید یک دستگاه گاوصندوق را دارید؛ حتما توصیه های ما را در رابطه با انتخاب بهترین گاوصندوق ممکن در نظر بگیرید.

نوع قفل گاوصندوق آسانسوری

مهم ترین نکته ای که همواره لازم است در رابطه با گاوصندوق و انتخاب بهترین گاوصندوق ممکن به آن توجه شود، توجه به نوع قفل گاو صندوق می باشد. در واقع بهترین ویژگی هر گاوصندوقی، همان قفل آن است که باعث ایجاد امنیت آن خواهد شد. گاوصندوق های مختلف دارای انواع قفل های متفاوتی می باشند. برخی از انواع گاوصندوق ها از قفل های مکانیکی استفاده کرده، برخی دارای قفل های الکترونیکی بوده و برخی دیگر اصلا تنها دارای قفل های دستی می باشند. امروزه معمولا در گاوصندوق های مدرن و پیشرفته از قفل هایی به خصوصی همچون قفل های اثر انگشتی، قفل های حرارتی، قفل های شناسا گر مردمک چشم و بسیاری دیگر از این موارد استفاده می گردد.

در کل، قفل های گاوصندوق ها دیگر باید کاملا ترکیبی باشند، امروزه گاوصندوقی که دارای قفل ترکیبی نباشد، تقریبا هیچ طرفداری نیز نخواهد داشت، زیرا در صورتی که تنها از قفل های دستی استفاده کند، در این صورت میزان امنیت آن بسیار پایین خواهد بود، و در حالیکه تنها از قفل های الکتریکی یا انواع دیگر آن استفاده نماید. در این صورت، در مواردی که مشکلاتی همچون خراب شدن قفل ایجاد گردد، می توان مشکل بسیار بزرگ را پیش بینی نمود، به همین خاطر، امروزه تقریبا در تمامی انواع گاوصندوق ها از قفل های ترکیبی بهره گرفته می شود، علت اصلی این امر این مطلب می باشد که در صورت بروز حادثه شما می توانید به راحتی از کلید جایگزین استفاده کرده و خیال شما از بابت بروز حوادث پیشبینی نشده به میزان بسیار زیادی راحت خواهد شد.

انواع مدل گاوصندوق

در مقالات قبلی ما مشاهده کرده اید که اقدام به معرفی انواع مختلفی از گاوصندوق ها از مدرن و سنتی گرفته، تا بزرگ و کوچک، از جدید و با تکنولوژی های روز گرفته تا گاوصندوق های سنتی را برای شما معرفی کرده ایم. در کل انواع مختلفی از گاوصندوق های مختلف و متنوع در سایز ها و اندازه های مختلف در بازار موجود می باشد. شما می توانید هر یک از آن ها را بنا به سلیقه شخصی، نیازهای متفاوت و مواردی دیگر، بهترین و مناسب ترین گاوصندوق را برای شرایط خود و فضای مورد نظر خود انتخاب نمایید.

3 مشخصه اصلی گاوصندوق

ولی همیشه یک نکته در تمامی موارد جهت انتخاب گاوصندوق صدق می نماید، همواره شما به دنبال خرید گاوصندوقی خواهید بود که سه مشخصه داشته باشد، این سه مشخصه اصلی عبارتند از ضد سرقت بودن ضد آتش یا حرارت بودن ضد آب یا همان ضد سیل بودن. برخی از افراد البته درصدد یافتن گاوصندوقی با چندین خصوصیت مختلف می گردند، مثلا افراد علاقه دارند تا گاوصندوق مورد نظر آنها علاوه بر موارد یاد شده در بالا، دارای خصوصیاتی همچون زیبایی، راحتی در باز و بسته کردن از طرف شخص مالک، نداشتن وزن زیاد یا برخی اوقات داشتن وزن زیاد (این مورد به نظر شخصی فرد بستگی خواهد داشت).