• آدرس:کیلومتر 17 اتوبان ساوه خروجی جاده شهریار بسمت سراه ادران دور برگردان اول بسمت اتوبان ساوه
  • موبایل:09128636413 - 09123470325
  • تلفن:56572661
تماس با جواهران باکس 

گاوصندوق آسانسوری و مینی گاوصندوق طرح وایکینگ

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با گاوصندوق آسانسوری زیبا و منحصر به فرد صحبت کرده و تعدادی از ویژگی ها و خصوصیات گاوصندوق هایی که در واقع می توان برای آن ها لقب زیبا و ظریف و یا کوچک را نام برد بپردازیم. برخی از این مدل ها به قدری زیبا و ظریف هستند که حتی ممکن است در نگاه اول تصور کنید که در واقع یک اسباب بازی را مشاهده نموده اید.

برخی از مدل ها دارای ظاهری کلاسیک و یا بسیار قدیمی نیز می باشند. در کل توجه شما را به این مقاله جلب نموده و امیدواریم تا از مطالعه آن لذت ببرید. دلیل دیگر را باید بر روی اسم آن دانست، گاوصندوق آسانسوری، درست همانند آسانسور جابجا شده و از محل اولیه خود دور می شود، این کار باعث می شود تا سارق در دسترسی به موارد مورد نظر خود با مشکلاتی به مراتب بیشتر از سایر گاو صندوق ها روبرو گردد. در مدل گاوصندوق آسانسوری ویترینی مزیت دیگری نیز برای طلا فروشان در نظر گرفته شده است، و آن این که از آن ها وقت بسیار زیادی نیز صرفه جویی می شود، آن ها دیگر مجبور نیستند تا طلا و جواهرات را هر روز صبح از گاو صندوق خارج کرده و در ویترین به چینند، این کار در دو مرحله در روز تا ساعت ها و به صورتی روزمره وقت آن ها را تلف می نمود.

گاوصندوق نولتی

گاوصندوق مدل نولتی، گاوصندوقی زیبا و در اندازه ای تقریبا کوچک ی باشد. به حدی زیباست که حتی می توان آن را یک اسباب بازی و یا حتی یک قلک بچه ها نیز محسوب داشت. دو مدل قل دارد، یکی رمزی که به وسیله تنظیم رمز قفل رمز تنظیم شده و بر روی دستگاه ثبت می گردد و در کنار آن نیز دارای یک قفل دستی خواهد بود.  این قفل دارای دو کلید می باشد که یکی کلید اصلی بوده و دیگری نیز نقش زاپاس را بازی می نماید. افراد دوست دارند تا حتی این مدل گاوصندوق را برای آموزش اهمیت جمع کردن پول به کودکان خود نیز به کار بگیرند، می تواند نقش یک قفلک بسیار زیبا را نیز برای کودکان ایفا نماید، گذشته از همه این ها، لازم است تا در این جا ذکر نماییم که میزان امنیت این مدل از گاو صندوق ها در حدی متوسط بوده و در صورتی که سارق فردی مجرب و حرفه ای باشد می تواند به راحتی به این مدل از گاو صندوق ها دسترسی پیدا نماید.قیمت روز این مدل از گاوصندوق تنها و تنها 17 یورو می باشد.  

مینی گاوصندوق طرح وایکینگ

یک گاوصندوق شیک و بسیار در اندازه ای کوچک، البته بر عکس مدلی که در بخش قبلی عنوان نمودیم دارای میزان امنیت بسیار بالایی نیز می باشد. طرح سنگی دور گاو صندوق واقعا شکلی بسیار زیبا به این محصول بسیار پرکاربرد دادده است. شما واقعا از ملاحظه این گاو صندوق لذت خواهید برد. این مدل گاوصندوق تنها دارای یک مدل قفل رمز دار می باشد، و باید نکته منفی آن را همین عدم استفاده از یک کلید فیزیکی ثابت در کنار آن دانست، زیرا در صورتی که شما رمز ورود را فراموش نمایید، واقعا دچار مشکل خواهید شد،  و لازم خواهد بود تا هزینه ای بیشتر نموده و کار شما مدت زمان تقریبا زیادی به طول خواهد انجامید. در این مدل از گاوصندوق ها از کلمه عبور یا همان رمز عبور استفاده می شود، درست مانند کیف های دستی رمز دار سابق، این رمز ها بر روی سیستم دستگاه به صورت دستی حل گردیده و تنها لازم خواهد بود تا شما آن را حفظ کرده و هر گاه که بخواهید بتوانید با وارد کردن رمز درست مورد نظر درب گاو صندوق را گشوده و به محتویات داخلی آن دسترسی داشته باشید.

مزایای گاوصندوق مینی گاوصندوق طرح وایکینگ

از مزایای دیگر این گاوصندوق که شاید در کمتر گاوصندوق تعبیه شده باشد، این است که شما برای قرار دادن پول و اسناد کاغذی داخل این مدل از گاوصندوق نیازی به باز گشایی هر باره این دستگاه نخواهید داشت، تنها کافی خواهد بود تا از دریچه ای که مانند صندوق های پستی بر روی آن تعبیه شده است، محتویات را وارد کرده و با خیال راحت به کار خود بپردازید، زیرا نه کسی می تواند متوجه رمز ورود شما گردیده و نه چندان وقتی برای باز گشایی و بستن مجدد آن از شما تلف خواهد شد.  

گاوصندوق اثر انگشتی

این گاوصندوق کوچک ولی در عین حال با میزان امنیت بسیار بالا، یکی از بهترین مدل اختراعات در چهارچوب گاوصندوق ها می باشد. میزان امنیت آن به این دلیل بالا می باشد که اولا دارای دو کلید دستی و کامپیوتری می باشد، کلید کامپیوتری آن البته بر خلاف مدل هایی که تا کنون به شما معرفی شده است، نیازی به ایجاد رمز ورود نخواهد داشت، در واقع در این مدل به جای رمز ورود از اثر انگشت مالک استفاده می شود.

در هنگام باز کردن تنها کافی خواهد بود تا مالک انگشتی را که اثر آن را در سیستم ذخیره سازی نموده است بر روی چشمی دستگاه که با رنگ سبز مشخص شده است گذارده، و دستگاه با شناسایی اثر انگشت مورد نظر، درب گاو صندوق را باز خواهد نمود. این مدل از گاوصندوق ها به علت میزان امنیت بسیار زیادی که از آن بهره مند می باشد، می تواند با وجود داشتن فضای ذخیره سازی ای اندک، بهترین مکان ممکن برای ذخیره سازی پول های نقد، اوراق بهادار، اسلحه و یا جواهرات شما خواهد بود، مطمئن باشید که حتی اگر به علت داشتن ابعاد کوچک سارق آن را از منزل شما خارج سازد، برای باز کردن آن با مشکل بسیار زیادی روبرو خواهد شد.  

گاوصندوق ای تی امی (ATM)

 اسمش عجیب است درست است، تعجب نکنید، این گاوصندوق، تقریبا نوعی ای تی ام نیز محسوب می شود که به آن به اصطلاح خودپرداز نیز می گویند. یک ابداع بسیار شگفت آور،  شما می توانید در داخل آن سکه ها و یا اسکناس هایی نگهداری نمایید، یک دستگاه بسیار قابل اعتماد و قابل رمز گذاری، معمولا بر روی آن یک رمز سه رقمی تعبیه می گردد.

از کارایی های بسیار جالب این مدل از گاوصندوق ها، این است که می توانید برنامه آن را تنظیم نموده و در روزی که مثلا قرار است به دیگران عیدی دهید، با زدن رمز مخصوص ای تی ام آن و برنامه ریزی از قبل نوع اسکناسی که قرار است به شما تحویل دهد درست مانند یک دستگاه خودپرداز ای تی ام عمل نموده و به شما اسکناس مورد نظر شما را تحویل می دهد. این سیستم نیازمند تعبیه کردن باتری می باشد. به راحتی با قرار دادن سه عدد باتری قلمی برای شما تا مدت ها کار می نماید. برعکس ظاهر آن که به نظر از جنس فلز می آید، این دستگاه کاملا از جنس پی وی سی (PVC) ساخته می شود. وزن بسیار مناسبی را نیز دارا می باشد، این دستگاه دارای ابعاد 15 در 15 و 20 سانتیمتری تنها 750 گرم وزن خواهد داشت. شکل هندسی آن معمولا به صورت مکعب مستطیل شکل خواهد بود.قیمت این محصول فقط و فقط 30 یورو می باشد.