• آدرس:کیلومتر 17 اتوبان ساوه خروجی جاده شهریار بسمت سراه ادران دور برگردان اول بسمت اتوبان ساوه
  • موبایل:09128636413 - 09123470325
  • تلفن:56572661
تماس با جواهران باکس 
اهمیت ضد درل شدن در درب خزانه

اهمیت ضد درل شدن در درب خزانه

درل کردن معمولا یکی از متداول ترین روش هایی است که سارقان برای باز کردن درب خزانه از زمان های قدیم و دور به کار می گرفته اند. آن ها به دو منظور این قسمت را سوراخ می نمایند، منظور اول ان ها از انجام این کار، دسترسی یافتن به قفل به صورتی مستقیم بوده تا در صورت امکان آن را باز گشایی نمایند، و علت دومی که برای درل کردن قسمت قفل درب گاوصندوق نیز می توان از آن یاد کردن را باید، ایجاد فضایی مناسب برای استفاده از مواد منفجره نام برد.

استفاده از مکانیزم ضد سرقت در درب خزانه

شرکت جواهران باکس برای افزایش امنیت درب های خزانه خود، به خصوص درب فوق الذکر به نام درب خزانه بزرگ جواهران باکس، سعی کرده است تا در پشت لایه دوم درب، از یک لایه یا ورقه مخصوصی استفاده نماید که این ورقه به صورتی ضد سرقت عمل می نماید، این ورقه تا حدودی هوشمند عمل می نماید، و با حس کردن لرزش های مشکوک و یا اضافی، قسمت ضد سرقت آن فعال گردیده و باعث می شود تا درب دارای سطح امنیت و هوشمندی به مراتب بیشتری گردیده و به بتوان به آن اعتماد به مراتب بیشتری را نیز اعمال داشت.

درب خزانه با سیستم ضد سرقت

نکاتی در خصوص سیستم ضد سرقت مخصوصی که شرکت جواهران باکس برای درب های خزانه بزرگ خود در نظر می گیرد در درب های خزانه معمولا از سیستم ضد سرقت مشابه و یکسانی بهره گرفته می شود، این سیستم به صورتی طراحی شده است که می تواند به میزان زیادی سطح ایمنی و امنیت درب های خزانه مدرن امروزی را افزایش دهد.

در این سیستم یک زبانه در نظر گرفته شده است که این زبانه مورد نظر به کمک یک سیم نازک بالا کشیده می شود، یک سر این سیم به سیستم امنیتی درب خزانه متصل می گردد و سر دیگر آن یا همان انتهای دیگر آن پس از عبور از تقریبا تمامی سطح داخلی و بدنه بیرونی درب خزانه از سمت لایه ضد سرقت، در انتهای مسیر حرکت خود به انتهای درب خزانه بزرگ بسته می شود.

سیستم عملکرد این مکانیزم به این صورت عمل می نماید؛ که در صورتی که سیم کشیده شده در سطح بدنه درب، لرزش و یا فشاری اضافی را حس نمود، پیامی به سیستم ضد سرقت لایه پشتی ارسال کرده، و سیستم ضد سرقت نصب شده در پشت درب به محض دریافت این پیام فعال گردیده و تمامی زبانه های در نظر گرفته شده بر روی سطح آن فعال شده و در محل های در نظر گرفته شده در طرفین درب خزانه بزرگ جواهران باکس استوار می گردند.

سیستم ضد سرقت مخصوص جواهران باکس

شرکت جواهران باکس طریقه ای خاص را برای این سیستم سرقت در نظر گرفته است، به شکلی که در این سیستم هنگام بروز سرقت، زمانی که سارق قصد برش دادن درب را داشته باشد، عمل برش باعث می شود تا سیم تعبیه شده در پشت درب پاره شده و همین پارگی باعث ایجاد ارتعاشاتی در طول سیم خواهد شد، سیستم به صورتی تنظیم شده است که در صورت بروز این ارتعاش مکانیزم قفل ضد سرقت درب فعال گردیده و سر تاسر قسمت داخلی درب در سریع ترین زمان ممکن فعال خواهد شد.

این مکانیزم به صورتی طراحی شده است که در صورت فعال شدن به هیچ عنوان قابل باز شدن نخواهد بود، و تنها کارشناسان شرکت جواهران باکس می باشند که می توانند این قفل را باز کرده و سیستم را مجددا فعال سازی نمایند.

ساختار این سیستم به صورتی طراحی شده است که تنها کارشناسان خود ما با این سیستم و مکانیزم آشنایی داشته و قادر به بازگشایی آن می باشند. در این درب که به وسیله شرکت جواهران باکس تهیه و تولید می شود، شش زبانه نیز به ضخامت 50 میلیمتری ساخته شده است که از بین این شش زبانه، تعداد دو زبانه در قسمت بالای درب بوده و این دو زبانه به صورتی متحرک عمل می نمایند، در کنار آن شش زبانه نیز در طرفین در نظر گرفته شده است که البته این دو زبانه به صورتی ثابت طراحی شده اند.

چهارچوب درب خزانه

برای هر دربی لازم خواهد بود تا شما چهارچوبی مخصوص را طراحی نمایید، برای درب خزانه نیز لازم است تا این چهارچوب ایجاد شده و در محل نصب گردد. این چهارچوب به صورتی لایه لایه ساخته شده که لایه ها به صورتی کامل بر روی یکدیگر سوار شده و در انتها در محل مورد نظر نصب می شوند. در کنار این موارد و ساختار لایه ای آن ها، بر روی سطوح ان ها برای چفت شدن زبانه هایی که از آن ها یاد کردیم، سوراخ های متناسبی در نظر گرفته شده است، تا زبانه های مد نظر ما در این سوراخ ها جای گرفته و باعث افزایش سطح ایمنی و امنیت درب خزانه بزرگ جواهران باکس گردند.

هر دربی از معمولی تا ضد سرقت حتما نیازمند باز و بسته شدن می باشند، درب ها معمولا از روی یک لولا باز و بسته خواهند شد. برای درب خزانه مدل بزرگ جواهران باکس نیز از تعداد سه لولا استفاده شده است، این لولا ها همگی دارای ابعادی به میزان 300 در 100 میلیمتر می باشند.

نیازهای مشتری در قبال درب خزانه جواهران باکس

ما برای احترام به مشتری خود سعی می نماییم تا تمامی درب های خزانه بزرگ جواهران باکس را به صورتی یک دست و با رنگی یکسان به صورتی طوسی رنگ بسازیم، علت این امر ایجاد ساختاری یکدست و مشابه است، البته به نظر و سلیقه مشتریان نیز احترام گذاشته و در صورت ابزار تمایل آن ها از رنگ ها مد نظر آن ها نیز سعی می شود بر روی سطح این درب ها استفاده شود. به قول معروف، در صورت تمایل مشتری، ما از رنگ های سفارشی مشتری بر روی سطح این درب ها نیز بهره می گیریم.

نوع ساختار بدنه و مراحل ایجاد امنیت درب خزانه بزرگ جواهران باکس، همگی به صورتی طراحی می شوند، که در صورت لزوم مشتری می تواند تعداد قفل های ایمنی بیشتری را نیز بر روی سطح این درب به کار بندد، تا به همین میزان، به درجه ایمنی و امنیت دستگاه اضافه کرده و میزان یا سطح امنیت آن را به حد بسیار زیادی افزایش دهد.