• آدرس:کیلومتر 17 اتوبان ساوه خروجی جاده شهریار بسمت سراه ادران دور برگردان اول بسمت اتوبان ساوه
  • موبایل:09128636413 - 09123470325
  • تلفن:56572661
تماس با جواهران باکس 
گاوصندوق پیشرفته گاردال مدل HV2

گاوصندوق پیشرفته گاردال مدل HV2

 به دلیل ماهیت گاوصندوق آسانسوری ویترینی نمی توان آن ها را بصورتی از پیش ساخته در انبار نگهداری کرد، زیرا هر مغازه دارای شرایط و اندازه های خاص خود بوده و در ضمن نیز مغازه دارای نظرات خاصی ای را معمولا دارا می باشند که حتما لازم است تا در صندوق این موارد را تا به میزان بسیار بالایی رعایت نمود.

گاوصندوق پیشرفته گاردال مدل HV2 دارای ظاهری بسیار زیبا و هنرمندانه می باشد که از ضریب امنیتی بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. این گاوصندوق در ابعاد و اندازه ای مناسب ساخته شده و بهترین محل ممکن نیز برای نگهداری دارایی های ارزشمند، پول نقد و همچنین اسناد می باشد. برخی حتی برای نگهداری از پاسپورت خود نیز از این مدل از گاوصندوق ها استفاده می نمایند.

با داشتن این مدل دیگرشما لازم نخواهد بود که نگران دارایی های کاغذی و اسناد بهادار خود باشید. گاوصندوق پیشرفته گاردال مدل اچ وی 2 در ضمن دارای سیستم امنیتی بسیار پیشرفته ای بوده و در کنار آن نیز هم از تمهیدات بازدارنده ضد آب و هم ضد آتش تا حد بسیار زیادی برخوردار می باشد.

این مدل گاوصندوق از سیستم قفل ترکیبی دیجیتال و دستی بهره گرفته و در کنار آن دارای قفل اضطراری ای است که در صورت لزوم می توانید با کمک آن، گاوصندوق را باز و بسته نمایید. محفظه داخلی گاوصندوق پیشرفته گاردال مدل اچ وی 2 دارای فضای ذخیره سازی زیادی بوده و از چند طبقه تشکیل شده است که به خوبی به شما فضایی برای نظم بخشیدن و سر و سامان دادن به اسناد و اوراق بهادار، و کارت های شناسایی شما خواهد بود.

ویژگی های گاوصندوق پیشرفته گاردال مدل HV2

موارد خاصی که می توان در رابطه با گاو صندوق پیشرفته گاردال مدل HV2 عنوان داشت:

- مزیت اصلی و مکانیزم اصلی گاوصندوق پیشرفته گاردال مدل HV2 را باید بهره گیری از سیستم هوشمند ضد دست کاری می باشد. این سیستم به صورتی تعبیه شده است که در صورتی که احساس کرد که دیلمی زیر گاو صندوق قرار گرفته است فعال گردیده و از بلند شدن آن به وسیله آن دیلم مورد نظر تقریبا به صورتی صد در صد جلوگیری خواهد کرد، البته دو میله نیز در دو طرف آن تعبیه شده است که به محض فعال شدن این سیستم فورا به دو طرف اهرم می گردند و بلند شدن گاو صندوق را مشکل می سازند.

- میزان مقاومت گاوصندوق پیشرفته گاردال مدل HV2 در برابر حرارت تا 1825 درجه فارنهایت بوده و می تواند این میزان دما را نیز تا به مدت یک ساعت تحمل نماید.

- عایق بندی مناسب ضد آب گاو صندوق پیشرفته گاردال مدل HV2 پیشرفته نیز بسیار ارزشمند می باشد. این عایق قادر می باشد تا از گاوصندوق در برابر رطوبت و آب بصورت مستقیم نیز تا مدت زمانی تقریبا طولانی محافظت نماید.

مینی گاو صندوق فوق پیشرفته آرگوس (Argos)

مینی گاوصندوق فوق پیشرفته آرگوس یکی از بهترین و زیبا ترین محصولاتی از گاو صندوق ها می باشد که تا کنون به بازار عرضه شده است. این گاوصندوق کوچک خانگی به قدری زیبا طراحی شده که تقریبا می توان آن را در هر محلی پنهان ساخت. این مدل از گاو صندوق قادر می باشد تا به خوبی در زیر و یا داخل هر قسمت از مبلمان و یا دکوراسیون منزل جای داده شود.

و در عین حال نیز می توان به راحتی به آن دسترسی یافته و با کمترین زحمت و درد سری نیز به خوبی وسائل را در داخل آن قرار داده و یا از آن خارج ساخت. مینی گاو صندوق فوق پیشرفته آرگوس با باتری کار نموده و در ضمن دارای دو قفل همزمان نیز می باشد که یکی دیجیتال و دیگری فیزیکی است، در کنار این موارد، مزیت بزرگ این گاوصندوق این نکته نیز خواهد بود که سوراخ مخصوص کلید فیزیکی آن به صورتی پنهان تعبیه شده است که همین عامل می تواند موجب افزایش ضریب اطمینان آن نیز گردد. یافتن این کلید پنهان برای سارقانی که با این مدل از گاو صندوق ها آشنایت ندارند بسیار دشوار بوده و مدت زمان زیادی را از آن ها تلف خواهد ساخت.

ویژگی های مینی گاوصندوق فوق پیشرفته آرگوس

- وسائل جانبی این مدل گاوصندوق که در جعبه خرید آن قرار دارند عبارتند از یک باتری اضافی یا همان به قول معروف زاپاس، و دو کلید اضافی برای باز شدن از طریق سوراخ پنهانی که بر روی گاو صندوق در نظر گرفته شده است.

به این ترتیب می توانید با خیال راحت وسائل گران بهای خود را در داخل مینی گاو صندوق فوق پیشرفته آرگوس قرار دهید.

- باز کردن درب مینی گاو صندوق فوق پیشرفته آرگوس کاری تا حدی بیار زیاد سریع و اسان به شمار می رود، و دارای ضمن نیز از یک اسکن اثر انگشتی با مدت زمان شناسایی 2.5 ثانیه ای برخوردار می باشد.

- نوع فولاد به کار گرفته شده در بدنه مینی گاو صندوق فوق پیشرفته آرگوس از ورقه های فولادی بسیار محکم خاص و دارای میزان فشردگی بسیار زیاد به کار گرفته شده است بصورتی گوچگ و بسیار شیک طراحی شده است که می توانید به راحتی آن را در زیر رختخواب و یا حتی داخل فضای کوچکی از کمد خودتان نیز پنهان سازید.

ویژگی های گاوصندوق آسانسوری

- در قسمت قفل گاوصندوق آسانسوری ویترینی از لایه های بیشتری بهره گرفته شده است که استفاده از همین لایه های ساخته شده از جنس فولادی مخصوص سبب می شود تا درل کردن بخش قفل را تا میزان بسیار زیاد بالا برده و به این ترتیب به میزان زیادی این مدل از گاو صندوق را ایمن ساخته و کار سوراخ کردن درب را بسیار دشوار خواهد نمود. - گاوصندوق آسانسوری تمام دارای خاصیت ضد آتش بوده و میزان مقاومت در برابر حرارت بسیار بالایی را دارا می باشند. معمولا این مدل از گاوصندوق تا دمای 1800 درجه فارنهایت را تحمل خواهند نمود.